This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21230%2F13%3A00205783%21RIV14-MSM-21230___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21230%2F13%3A00205783%21RIV14-MSM-21230___
rdf:type
n4:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
If innovation is to take place in accordance with the marketing idea, it is necessary that the customer be connected to its implementation. The customer is not only the source of information about needs, but the customer should also mark the way towards their satisfaction. When dealing with hints for innovation, the company should be wide open to the customers as well. One of the prerequisites is communication with the target group. Pokud se inovace se uskuteční v souladu s marketingovou ideou myšlenkou, je nutné aby zákazník byl zapojen do její realizace. Zákazník není jen zdrojem informací o potřebách, ale zákazník také určuje cestu k jejich spokojenosti. Při jednání o inovacích by měla být společnost zákazníkům otevřená. Jedním z předpokladů je komunikace s cílovou skupinou. Pokud se inovace se uskuteční v souladu s marketingovou ideou myšlenkou, je nutné aby zákazník byl zapojen do její realizace. Zákazník není jen zdrojem informací o potřebách, ale zákazník také určuje cestu k jejich spokojenosti. Při jednání o inovacích by měla být společnost zákazníkům otevřená. Jedním z předpokladů je komunikace s cílovou skupinou.
dcterms:title
Inovace vyžadují další rozvoj vztahů se zákazníkem Innovations require further development of customer reletionships Inovace vyžadují další rozvoj vztahů se zákazníkem
skos:prefLabel
Innovations require further development of customer reletionships Inovace vyžadují další rozvoj vztahů se zákazníkem Inovace vyžadují další rozvoj vztahů se zákazníkem
skos:notation
RIV/68407700:21230/13:00205783!RIV14-MSM-21230___
n4:predkladatel
n5:orjk%3A21230
n3:aktivita
n8:Z
n3:aktivity
Z(MSM6840770038)
n3:dodaniDat
n14:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n12:4603818
n3:druhVysledku
n15:O
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
80351
n3:idVysledku
RIV/68407700:21230/13:00205783
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
Innovation; Marketing; Customer
n3:klicoveSlovo
n10:Marketing n10:Innovation n10:Customer
n3:kontrolniKodProRIV
[E4F15B085A11]
n3:obor
n7:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2013
n3:tvurceVysledku
Vávrová, Věra
n3:zamer
n18:MSM6840770038
n13:organizacniJednotka
21230