This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21230%2F13%3A00205781%21RIV14-MSM-21230___/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21230%2F13%3A00205781%21RIV14-MSM-21230___
rdf:type
n4:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
New products and services are a prerequisite for a company’s competitive ability. Not everything that is considered innovation fulfils the given rules. Innovation is namely a specific and clearly defined tool of product policy within the frame of marketing mix. Implementation of product innovation requires cooperation within the value-creation chain. Nové produkty a služby jsou předpokladem pro konkurenční schopnost společnosti. Ne vše, co je považováno za inovace splňuje daná pravidla. Inovace je totiž specifický a jasně definovaný nástroj politiky produktu v rámci marketingového mixu. Zavedení produktové inovace vyžaduje spolupráci v řetězci tvorby hodnot. Nové produkty a služby jsou předpokladem pro konkurenční schopnost společnosti. Ne vše, co je považováno za inovace splňuje daná pravidla. Inovace je totiž specifický a jasně definovaný nástroj politiky produktu v rámci marketingového mixu. Zavedení produktové inovace vyžaduje spolupráci v řetězci tvorby hodnot.
dcterms:title
Inovace není jen změna Inovace není jen změna Innovation is not just a change
skos:prefLabel
Inovace není jen změna Inovace není jen změna Innovation is not just a change
skos:notation
RIV/68407700:21230/13:00205781!RIV14-MSM-21230___
n4:predkladatel
n17:orjk%3A21230
n3:aktivita
n7:Z
n3:aktivity
Z(MSM6840770038)
n3:dodaniDat
n6:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n18:1019201
n3:druhVysledku
n14:O
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
80321
n3:idVysledku
RIV/68407700:21230/13:00205781
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
Innovation; Marketing; Product policy
n3:klicoveSlovo
n10:Marketing n10:Product%20policy n10:Innovation
n3:kontrolniKodProRIV
[65D1AA6CB14B]
n3:obor
n5:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2013
n3:tvurceVysledku
Tomek, Gustav
n3:zamer
n15:MSM6840770038
n12:organizacniJednotka
21230