This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00193905%21RIV13-MSM-21230___/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00193905%21RIV13-MSM-21230___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Chování profesionálního nákupčího lze charakterizovat následujícími kroky nákupního marketingu. Klíčové jsou následující etapy rozhodování: sourcing strategie, analýza a výběr nákupního trhu, analýza a výběr dodavatele. Komplexní hodnocení dodavatelů může být znázorněno ve formě portfolia. The professional buyer's purchasing behaviour can be defined by the individual steps of the Procurement Marketing. For the decision-making the key stages are as follows: sourcing strategy, analysis and selection of purchasing market, analysis and selection of supplier. Complex evaluation of suppliers can also be represented in a form of a portfolio. Chování profesionálního nákupčího lze charakterizovat následujícími kroky nákupního marketingu. Klíčové jsou následující etapy rozhodování: sourcing strategie, analýza a výběr nákupního trhu, analýza a výběr dodavatele. Komplexní hodnocení dodavatelů může být znázorněno ve formě portfolia.
dcterms:title
Nákupní chování na trhu B2B Nákupní chování na trhu B2B Purchasing Behaviour in B2B Market
skos:prefLabel
Purchasing Behaviour in B2B Market Nákupní chování na trhu B2B Nákupní chování na trhu B2B
skos:notation
RIV/68407700:21230/12:00193905!RIV13-MSM-21230___
n12:predkladatel
n13:orjk%3A21230
n3:aktivita
n8:Z
n3:aktivity
Z(MSM6840770038)
n3:dodaniDat
n7:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n11:4603818
n3:druhVysledku
n14:O
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
152851
n3:idVysledku
RIV/68407700:21230/12:00193905
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
Marketing; B2B; Procurement Marketing; S
n3:klicoveSlovo
n4:S n4:Procurement%20Marketing n4:B2B n4:Marketing
n3:kontrolniKodProRIV
[B434D6AD533C]
n3:obor
n6:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2012
n3:tvurceVysledku
Vávrová, Věra
n3:zamer
n15:MSM6840770038
n16:organizacniJednotka
21230