This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21230%2F10%3A00172627%21RIV11-MSM-21230___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21230%2F10%3A00172627%21RIV11-MSM-21230___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Customer services quality standardization in customer contact centres are becoming much important with regards to services differentiation. A new European standard EN 15838 creates a new service standardization concept, that might bee widely accepted in European Union countries. ECCCO Contact Centre Certified is trustworthy implementation of this new standard. Standardizace kvality zákaznických služeb v zákaznických kontaktních centrech nabývá důležitosti v souvislosti s diferenciací služeb. Nová evropská norma EN 15838 vytváří nový koncept standardizace služeb, který má šanci na široké přijetí v zemích Evropské unie. ECCCO Contact Centre Certified je důvěryhodnou implementací nového standardu. Standardizace kvality zákaznických služeb v zákaznických kontaktních centrech nabývá důležitosti v souvislosti s diferenciací služeb. Nová evropská norma EN 15838 vytváří nový koncept standardizace služeb, který má šanci na široké přijetí v zemích Evropské unie. ECCCO Contact Centre Certified je důvěryhodnou implementací nového standardu.
dcterms:title
Call centrům má pomoci certifikace The certification should help to call centres Call centrům má pomoci certifikace
skos:prefLabel
Call centrům má pomoci certifikace The certification should help to call centres Call centrům má pomoci certifikace
skos:notation
RIV/68407700:21230/10:00172627!RIV11-MSM-21230___
n3:aktivita
n16:Z
n3:aktivity
Z(MSM6840770038)
n3:cisloPeriodika
47
n3:dodaniDat
n13:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n17:8228493
n3:druhVysledku
n14:J
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
249521
n3:idVysledku
RIV/68407700:21230/10:00172627
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
contact centre; call centre; certification; european standard; en 15838; quality
n3:klicoveSlovo
n7:quality n7:certification n7:en%2015838 n7:call%20centre n7:contact%20centre n7:european%20standard
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[2C3AAAF5CAFD]
n3:nazevZdroje
Strategie
n3:obor
n12:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2010
n3:tvurceVysledku
Vít, David
n3:zamer
n9:MSM6840770038
s:issn
1210-3756
s:numberOfPages
1
n10:organizacniJednotka
21230