This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21230%2F07%3A03132860%21RIV08-GA0-21230___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21230%2F07%3A03132860%21RIV08-GA0-21230___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The PR has a special position in the environment of company economics and especially communications. If the market orientation should mean an acceptance of management marketing conception, competitive ability increase and company position in market, than the relationship between PR and marketing is obvious. Public Relations mají v prostředí firemní ekonomiky, zejména pak komunikace, zvláštní místo. Jestliže znamená tržní orientace firmy přijetí marketingové koncepce managementu, zvýšení konkurenční schopnosti a postavení firmy na trhu, pak souvislost PR s marketingem je zřejmá. Public Relations mají v prostředí firemní ekonomiky, zejména pak komunikace, zvláštní místo. Jestliže znamená tržní orientace firmy přijetí marketingové koncepce managementu, zvýšení konkurenční schopnosti a postavení firmy na trhu, pak souvislost PR s marketingem je zřejmá.
dcterms:title
Public relations a marketing Public relations a marketing Public Relations and Marketing
skos:prefLabel
Public relations a marketing Public relations a marketing Public Relations and Marketing
skos:notation
RIV/68407700:21230/07:03132860!RIV08-GA0-21230___
n4:strany
31;31
n4:aktivita
n16:P
n4:aktivity
P(GA402/06/0297)
n4:cisloPeriodika
2
n4:dodaniDat
n13:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n9:4603818
n4:druhVysledku
n18:J
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
445972
n4:idVysledku
RIV/68407700:21230/07:03132860
n4:jazykVysledku
n11:cze
n4:klicovaSlova
Management; Marketing; Public Relations
n4:klicoveSlovo
n15:Marketing n15:Management n15:Public%20Relations
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[E14EBF10CF13]
n4:nazevZdroje
Marketing & komunikace
n4:obor
n14:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n12:GA402%2F06%2F0297
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2007
n4:svazekPeriodika
XVII
n4:tvurceVysledku
Vávrová, Věra
s:issn
1211-5622
s:numberOfPages
1
n10:organizacniJednotka
21230