This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21230%2F07%3A03130411%21RIV08-GA0-21230___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21230%2F07%3A03130411%21RIV08-GA0-21230___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Budoucnost marketingu je mimo skupiny považované za relevantní dnešní reklamě. Společenský styk s novou, platebně schopnou cílovou skupinou generace 50 plus je dosud často zatížen předsudky. Budoucnost marketingu je mimo skupiny považované za relevantní dnešní reklamě. Společenský styk s novou, platebně schopnou cílovou skupinou generace 50 plus je dosud často zatížen předsudky. The marketing future stands aside the groups considered relevant to contemporary advertisement. The social contact with new and able to pay target group of 50-plus generation is still encumbered with prejudice.
dcterms:title
Generace 50+ aneb jak dělat reklamu pro generaci, která se cítí mladá a vitální Generace 50+ aneb jak dělat reklamu pro generaci, která se cítí mladá a vitální 50+ Generation - How to Create Adverstising for a Generation that Feels Young and Energetic
skos:prefLabel
50+ Generation - How to Create Adverstising for a Generation that Feels Young and Energetic Generace 50+ aneb jak dělat reklamu pro generaci, která se cítí mladá a vitální Generace 50+ aneb jak dělat reklamu pro generaci, která se cítí mladá a vitální
skos:notation
RIV/68407700:21230/07:03130411!RIV08-GA0-21230___
n3:strany
29;29
n3:aktivita
n15:P
n3:aktivity
P(GA402/06/0297)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n9:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n5:4603818
n3:druhVysledku
n11:J
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
423039
n3:idVysledku
RIV/68407700:21230/07:03130411
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
advertising; marketing; segmentation
n3:klicoveSlovo
n14:segmentation n14:marketing n14:advertising
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[75A83063AB05]
n3:nazevZdroje
Marketing & komunikace
n3:obor
n10:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n8:GA402%2F06%2F0297
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2007
n3:svazekPeriodika
XVII
n3:tvurceVysledku
Vávrová, Věra
s:issn
1211-5622
s:numberOfPages
1
n16:organizacniJednotka
21230