This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21230%2F04%3A03098893%21RIV%2F2005%2FMSM%2F212305%2FN/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21230%2F04%3A03098893%21RIV%2F2005%2FMSM%2F212305%2FN
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Začátek 21. století přináší v oblasti internetu kromě pokračujícího vývoje konkrétních technologií také především vývoj nových koncepcí a přístupů. Typickým příkladem je podpora sémantiky informací, nebo adaptivní, personalizovaný, web. Základní motivací pro návrh a realizaci adaptivních webových systémů je zvýšení efektivity a ergonomické kvality podávání informací, zvláště pak v elektronické výuce. Princip činnosti adaptivního webového systému spočívá v respektování odlišnosti jednotlivých studentů, jejich schopností, preferencí a specifických potřeb. Způsob použití adaptivního přístupu pak závisí na konkrétní úloze, jako ideální se nabízí například přizpůsobení elektronické výuky studentům se specifickými potřebami. Začátek 21. století přináší v oblasti internetu kromě pokračujícího vývoje konkrétních technologií také především vývoj nových koncepcí a přístupů. Typickým příkladem je podpora sémantiky informací, nebo adaptivní, personalizovaný, web. Základní motivací pro návrh a realizaci adaptivních webových systémů je zvýšení efektivity a ergonomické kvality podávání informací, zvláště pak v elektronické výuce. Princip činnosti adaptivního webového systému spočívá v respektování odlišnosti jednotlivých studentů, jejich schopností, preferencí a specifických potřeb. Způsob použití adaptivního přístupu pak závisí na konkrétní úloze, jako ideální se nabízí například přizpůsobení elektronické výuky studentům se specifickými potřebami. Begin of the 21th century brings new approaches in the Internet technology, for example construction of adaptive web. The basic motivation for adaptive web systems design is increasing effectiveness and ergonomic quality of e-learning process. Adaptive web systems respect differences, abilities, preferences and specific needs of individual students. Knowledge of individual student's characterization allows us to adapt educational application user interface, way of presentation to the student and produced information. Designed system acquires information about student via feedback. Based on this information, the system adapts educational document for individual user. Particular application of adaptive approach depends on situation. As an example, we can give adaptation of e-learning process to the disabled students.
dcterms:title
Využití adaptivních webových systémů v e-learningu Využití adaptivních webových systémů v e-learningu Usage of Adaptive Web Systems in E-learning
skos:prefLabel
Využití adaptivních webových systémů v e-learningu Využití adaptivních webových systémů v e-learningu Usage of Adaptive Web Systems in E-learning
skos:notation
RIV/68407700:21230/04:03098893!RIV/2005/MSM/212305/N
n3:strany
22 ; 25
n3:aktivita
n7:Z
n3:aktivity
Z(MSM 212300014)
n3:dodaniDat
n8:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n11:7276648 n11:3729486
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n5:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
593959
n3:idVysledku
RIV/68407700:21230/04:03098893
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
Adaptive hypermedia; E-learning; Web
n3:klicoveSlovo
n6:Adaptive%20hypermedia n6:Web n6:E-learning
n3:kontrolniKodProRIV
[3DCA56FD6C12]
n3:mistoKonaniAkce
Zlín
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevZdroje
eLearning ve vysokoškolském vzdělávání 2004 - sborník příspěvků
n3:obor
n4:JC
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2004
n3:tvurceVysledku
Bureš, Miroslav Jelínek, Ivan
n3:typAkce
n14:CST
n3:zahajeniAkce
2004-05-18+02:00
n3:zamer
n19:MSM%20212300014
s:numberOfPages
4
n21:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
n18:isbn
80-7318-190-8
n10:organizacniJednotka
21230