This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21230%2F04%3A03098890%21RIV%2F2005%2FMSM%2F212305%2FN/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21230%2F04%3A03098890%21RIV%2F2005%2FMSM%2F212305%2FN
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Základní motivací pro návrh a realizaci adaptivních webových systémů je zvýšení efektivity a ergonomické kvality podávání informací, zvláště pak v elektronické výuce. Se znalostí charakteristiky konkrétního studenta pak můžeme automaticky adaptovat uživatelské rozhraní výukové aplikace, formu podávání informací i samotný informační obsah. Navržený systém získává pomocí zpětnovazebních prvků informace o studentovi a na základě nich připravuje výukový dokument adaptovaný pro potřeby konkrétního studenta. Způsob použití adaptivního přístupu pak závisí na konkrétní úloze, jako ideální se nabízí například přizpůsobení elektronické výuky studentům se specifickými potřebami. Základní motivací pro návrh a realizaci adaptivních webových systémů je zvýšení efektivity a ergonomické kvality podávání informací, zvláště pak v elektronické výuce. Se znalostí charakteristiky konkrétního studenta pak můžeme automaticky adaptovat uživatelské rozhraní výukové aplikace, formu podávání informací i samotný informační obsah. Navržený systém získává pomocí zpětnovazebních prvků informace o studentovi a na základě nich připravuje výukový dokument adaptovaný pro potřeby konkrétního studenta. Způsob použití adaptivního přístupu pak závisí na konkrétní úloze, jako ideální se nabízí například přizpůsobení elektronické výuky studentům se specifickými potřebami. The basic motivation for adaptive web systems design is increasing effectiveness and ergonomic quality of e-learning process. Adaptive web systems respect differences, abilities, preferences and specific needs of individual students. Knowledge of individual student's characterization allows us to adapt educational application user interface, way of presentation to the student and produced information. Designed system acquires information about student via feedback. Based on this information, the system adapts educational document for individual user. Particular application of adaptive approach depends on situation. As an example, we can give adaptation of e-learning process to the disabled students.
dcterms:title
Adaptivní webové systémy a jejich využití v elektronické výuce Adaptive Web Systems and Their Usage in Computer-Aided Education Adaptivní webové systémy a jejich využití v elektronické výuce
skos:prefLabel
Adaptivní webové systémy a jejich využití v elektronické výuce Adaptive Web Systems and Their Usage in Computer-Aided Education Adaptivní webové systémy a jejich využití v elektronické výuce
skos:notation
RIV/68407700:21230/04:03098890!RIV/2005/MSM/212305/N
n3:strany
102 ; 105
n3:aktivita
n15:Z
n3:aktivity
Z(MSM 212300014)
n3:dodaniDat
n12:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n13:7276648 n13:3729486
n3:druhVysledku
n4:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n21:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
553530
n3:idVysledku
RIV/68407700:21230/04:03098890
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
Adaptive hypermedia; E-learning; Web
n3:klicoveSlovo
n5:Adaptive%20hypermedia n5:E-learning n5:Web
n3:kontrolniKodProRIV
[916359ADE239]
n3:mistoKonaniAkce
Praha
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Alternativní metody výuky - sborník příspěvků
n3:obor
n8:JC
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2004
n3:tvurceVysledku
Jelínek, Ivan Bureš, Miroslav
n3:typAkce
n19:CST
n3:zahajeniAkce
2004-05-19+02:00
n3:zamer
n16:MSM%20212300014
s:numberOfPages
4
n6:hasPublisher
Veterinární a farmaceutická univerzita
n18:isbn
80-7305-492-2
n20:organizacniJednotka
21230