This HTML5 document contains 51 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00204119%21RIV13-MSM-21220___/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/podDruhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/licencniPoplatek/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kategorie/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00204119%21RIV13-MSM-21220___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://fluids.fs.cvut.cz/www/
dcterms:description
The airplane of classical design and maximum takeoff weight 20Kg is powered by electric motor in combination with lithium accumulators. The design is adapted to the materials and technology used and the purpose of the craft. The airframe is mostly made of balsa wood and ply with composite parts. In order to measure the aerodynamic properties of airfoils the airplane is equipped with removable end sections of the wing with the measured airfoil and static pressure probes. The static pressure is measured and recorded by a sensor board developed at the department. Current position, orientation, speed and other flight data are recorded during flight. The flight can be controlled either from the ground with automatic stabilization enabled or fully automatic along preprogrammed route. Letoun klasické koncepce o vzletové hmotnosti do 20kg je poháněn elektromotorem v kombinaci s lithiovými akumulátory. Konstrukce je přizpůsobena použité technologii stavby, materiálu a účelu. Drak letounu je převážně z balzového dřeva a letecké překližky, vyztužený a doplněný kompozitovými prvky. Za účelem měření parametrů leteckých profilů je letoun vybaven snímatelnými koncovými úseky křídel s požadovaným profilem a odběry statického tlaku. Statický tlak je vyhodnocován citlivou měřicí technikou vyvinutou na ústavu. Během letu je zaznamenávána okamžitá poloha a orientace letounu v prostoru, rychlost a další letové údaje. Let může být řízen ze země, kdy je letoun automaticky stabilizován, nebo plně automaticky, kdy letoun sleduje nastavenou trasu. Letoun klasické koncepce o vzletové hmotnosti do 20kg je poháněn elektromotorem v kombinaci s lithiovými akumulátory. Konstrukce je přizpůsobena použité technologii stavby, materiálu a účelu. Drak letounu je převážně z balzového dřeva a letecké překližky, vyztužený a doplněný kompozitovými prvky. Za účelem měření parametrů leteckých profilů je letoun vybaven snímatelnými koncovými úseky křídel s požadovaným profilem a odběry statického tlaku. Statický tlak je vyhodnocován citlivou měřicí technikou vyvinutou na ústavu. Během letu je zaznamenávána okamžitá poloha a orientace letounu v prostoru, rychlost a další letové údaje. Let může být řízen ze země, kdy je letoun automaticky stabilizován, nebo plně automaticky, kdy letoun sleduje nastavenou trasu.
dcterms:title
Bezpilotní létající aerodynamická zkušebna Unmanned flying aerodynamic test bed Bezpilotní létající aerodynamická zkušebna
skos:prefLabel
Unmanned flying aerodynamic test bed Bezpilotní létající aerodynamická zkušebna Bezpilotní létající aerodynamická zkušebna
skos:notation
RIV/68407700:21220/12:00204119!RIV13-MSM-21220___
n12:predkladatel
n15:orjk%3A21220
n3:aktivita
n10:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n17:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n5:9001514 n5:1559265 n5:7294646 n5:2277816
n3:druhVysledku
n18:G%2FB
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:ekonomickeParametry
přibližné náklady na materiál 34 000,-
n3:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
124884
n3:idVysledku
RIV/68407700:21220/12:00204119
n3:interniIdentifikace
12112_12_1
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:kategorie
n16:A
n3:klicovaSlova
aerodynamic test bed; in flight measurement; airfoil; autonomous flight; pressure distribution; flight data recording
n3:klicoveSlovo
n7:flight%20data%20recording n7:airfoil n7:in%20flight%20measurement n7:autonomous%20flight n7:aerodynamic%20test%20bed n7:pressure%20distribution
n3:kontrolniKodProRIV
[A9A063622786]
n3:licencniPoplatek
n13:Z
n3:obor
n20:BK
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2012
n3:technickeParametry
rozpětí nastavitelné 3,4-4,4m, hmotnost 20kg, rychlost letu 20m/s
n3:tvurceVysledku
Štorch, Vít Filipský, Jakub Čížek, Jan Nožička, Jiří
n3:vlastnik
n6:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n21:P
n11:organizacniJednotka
21220