This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00201150%21RIV13-MPO-21220___/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00201150%21RIV13-MPO-21220___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The report summarizes the specifications of Aviation Regulations for UL 2, LTF-UL and CS-VLA. Load on engine mount in flight and emergency cases is solved according to these specifications. Force decomposition on the rod mount system was carried out using the finite element method. Based on this set of force effects strength analysis of individual parts of the engine mount were performed using analytical methods of calculation. Ve zprávě byla shrnuta specifikace leteckých předpisů UL 2, LTF-UL a CS-VLA, a dle nich řešeno zatížení motorového lože v letových a havarijních případech. Byl proveden silový rozklad prutové soustavy lože, který byl realizován pomocí metody konečných prvků. Na základě takto stanovených silových účinků je provedena pevnostní kontrola jednotlivých částí motorového lože využívající analytické postupy výpočtu. Ve zprávě byla shrnuta specifikace leteckých předpisů UL 2, LTF-UL a CS-VLA, a dle nich řešeno zatížení motorového lože v letových a havarijních případech. Byl proveden silový rozklad prutové soustavy lože, který byl realizován pomocí metody konečných prvků. Na základě takto stanovených silových účinků je provedena pevnostní kontrola jednotlivých částí motorového lože využívající analytické postupy výpočtu.
dcterms:title
Zatížení a pevnostní kontrola motorového lože letounu UL-39 Zatížení a pevnostní kontrola motorového lože letounu UL-39 Load and strength tests of the engine mount of the UL-39 aircraft
skos:prefLabel
Zatížení a pevnostní kontrola motorového lože letounu UL-39 Zatížení a pevnostní kontrola motorového lože letounu UL-39 Load and strength tests of the engine mount of the UL-39 aircraft
skos:notation
RIV/68407700:21220/12:00201150!RIV13-MPO-21220___
n9:predkladatel
n15:orjk%3A21220
n4:aktivita
n16:P
n4:aktivity
P(FR-TI3/527)
n4:dodaniDat
n13:2013
n4:domaciTvurceVysledku
n17:7846436
n4:druhVysledku
n18:O
n4:duvernostUdaju
n6:S
n4:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
182057
n4:idVysledku
RIV/68407700:21220/12:00201150
n4:jazykVysledku
n5:cze
n4:klicovaSlova
Engine mount; Load; Strength analysis
n4:klicoveSlovo
n8:Load n8:Engine%20mount n8:Strength%20analysis
n4:kontrolniKodProRIV
[FD1E229800D2]
n4:obor
n7:JU
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n14:FR-TI3%2F527
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n4:tvurceVysledku
Helmich, Martin
n12:organizacniJednotka
21220