This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/podDruhVysledku/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/licencniPoplatek/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21220%2F11%3A00192516%21RIV12-MSM-21220___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kategorie/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21220%2F11%3A00192516%21RIV12-MSM-21220___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
In the current project, a control was implemented of a supercharged CI engine IVECO F4A. It is a predictive control of the engine speed with the concurrent application of the upper limit of the turbocharger speed, under the impact of a loading torque generated by means of a dynamometer brake Dynast, which is a part of the test bed. The necessary interface for the application of the developed control strategy was represented by a control unit Morpheus, which handled sensed signals (engine and turbocharger speed, intake manifold pressure among others) and action signals (for the fuel pedal and the actuator of a turbocharger wastegate). The actual control was programmed in MATLAB Simulink. The control strategy was subsequently utilized for the experiment. It is a model-based predictive control utilizing an engine predictive model based on the LOLIMOT algorithm. Antecedent to the proper control, there is a testing stage, when the mentioned predictive model (LOLI-model) of the engine is generated, based on testing measurements, using suitable excitation signals. V rámci projektu bylo implementováno řízení vznětového motoru IVECO F4A s turbodmychadlem. Jedná se o prediktivní řízení otáček motoru při současné aplikaci horní meze otáček turbodmychadla, a to za působení zátěžného momentu náhodného charakteru, generovaného pomocí dynamometru Dynas, který je součástí měřicího stanoviště. Nezbytný interface pro aplikaci vyvinuté řídicí strategie tvořila řídicí jednotka Morpheus, zajišťující snímání měřených veličin (mezi jinými otáčky motoru, turbodmychadla, tlak v sacím potrubí) a vysílání akčních signálů (pro pedál plynu a aktuátor nastavení wastegate u torbodmychadla). Samotné řízení bylo naprogramováno v prostředí MATLAB Simulink. To byla také po modifikaci následně použita při reálném experimentu. Jedná se o prediktivní řízení s využitím prediktivního modelu motoru, založeného na algoritmu LOLIMOT. Řídicí fázi poprvé předchází fáze trénovací, kdy je na základě zkušebních měření (s použitím vhodných excitačních signálů) vytvořen zmíněný prediktivní model motoru. V rámci projektu bylo implementováno řízení vznětového motoru IVECO F4A s turbodmychadlem. Jedná se o prediktivní řízení otáček motoru při současné aplikaci horní meze otáček turbodmychadla, a to za působení zátěžného momentu náhodného charakteru, generovaného pomocí dynamometru Dynas, který je součástí měřicího stanoviště. Nezbytný interface pro aplikaci vyvinuté řídicí strategie tvořila řídicí jednotka Morpheus, zajišťující snímání měřených veličin (mezi jinými otáčky motoru, turbodmychadla, tlak v sacím potrubí) a vysílání akčních signálů (pro pedál plynu a aktuátor nastavení wastegate u torbodmychadla). Samotné řízení bylo naprogramováno v prostředí MATLAB Simulink. To byla také po modifikaci následně použita při reálném experimentu. Jedná se o prediktivní řízení s využitím prediktivního modelu motoru, založeného na algoritmu LOLIMOT. Řídicí fázi poprvé předchází fáze trénovací, kdy je na základě zkušebních měření (s použitím vhodných excitačních signálů) vytvořen zmíněný prediktivní model motoru.
dcterms:title
Working sample of an engine Iveco with predictive control Funkční vzorek motoru Iveco s prediktivním řízením Funkční vzorek motoru Iveco s prediktivním řízením
skos:prefLabel
Working sample of an engine Iveco with predictive control Funkční vzorek motoru Iveco s prediktivním řízením Funkční vzorek motoru Iveco s prediktivním řízením
skos:notation
RIV/68407700:21220/11:00192516!RIV12-MSM-21220___
n20:predkladatel
n21:orjk%3A21220
n3:aktivita
n10:P
n3:aktivity
P(1M0568)
n3:dodaniDat
n12:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n7:8784043 n7:2583496 n7:4484061
n3:druhVysledku
n18:G%2FB
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:ekonomickeParametry
Nebyly stanoveny, je neprodejné, bylo použito pro verifikaci vyvíjených algoritmů.
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
200624
n3:idVysledku
RIV/68407700:21220/11:00192516
n3:interniIdentifikace
EnginePredCont
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:kategorie
n8:A
n3:klicovaSlova
Engine control, model-based predictive control, predictive engine model, LOLIMOT
n3:klicoveSlovo
n13:predictive%20engine%20model n13:model-based%20predictive%20control n13:Engine%20control n13:LOLIMOT
n3:kontrolniKodProRIV
[AF597952A4F2]
n3:licencniPoplatek
n11:Z
n3:lokalizaceVysledku
Fakulta strojní
n3:obor
n19:JT
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:projekt
n9:1M0568
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2011
n3:technickeParametry
Funkční vzorek postavený pro experimentální ověření algoritmů prediktivního řízení.
n3:tvurceVysledku
Škarohlíd, Marcel Hnilička, B. Florián, Martin Šika, Zbyněk
n3:vlastnik
n4:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n17:P
n16:organizacniJednotka
21220