This HTML5 document contains 37 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21220%2F10%3A00173815%21RIV11-MPO-21220___/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21220%2F10%3A00173815%21RIV11-MPO-21220___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Koncepce letounu je tvořena s ohledem na technologické, výrobní, výkonové i hmotnostní požadavky kladené na UL letoun. Byla hledána koncepce, která by vyhověla všem definovaným požadavkům. Bylo porovnáno několik variant uspořádání posádka-pohonná jednotka. Jako nejvhodnější se z tohoto pohledu ukázala konfigurace: dva piloti za sebou a pohonná jednotka umístěná za posádkou. Toto uspořádání umožňuje nejmenší možné zakřivení vstupních kanálů, což je nejvýhodnější z pohledu vnitřního proudění v propulsoru. Pro zvolenou koncepci letounu a uspořádání posádky a propulsoru byl vytvořen obrys letounu tak, aby zajišťoval posádce dostatečný prostor a komfort a aby zároveň splňoval všechny požadavky dané pro zástavbu daného propulsoru. Conception of an aircraft is made with regard to technological, production, performance and mass requirements, what are imposed on UL aircraft. A conception, what can coply all requiremnents, was searched for. There was compared several variations of dispositions: crew-drive unit. A tandem arrangement of pilots and drive unit past rear pilot has rose as the best variation. This arrangement leads to the smallest possible curvature of inlets, what is advantageous in view of internal flow. For selected conception and crew-propulsor arrangement was made a fuselage shape with regards to provide sufficient space and comfort for crew and satisfy all requirements for propulsor development simultaneously. Koncepce letounu je tvořena s ohledem na technologické, výrobní, výkonové i hmotnostní požadavky kladené na UL letoun. Byla hledána koncepce, která by vyhověla všem definovaným požadavkům. Bylo porovnáno několik variant uspořádání posádka-pohonná jednotka. Jako nejvhodnější se z tohoto pohledu ukázala konfigurace: dva piloti za sebou a pohonná jednotka umístěná za posádkou. Toto uspořádání umožňuje nejmenší možné zakřivení vstupních kanálů, což je nejvýhodnější z pohledu vnitřního proudění v propulsoru. Pro zvolenou koncepci letounu a uspořádání posádky a propulsoru byl vytvořen obrys letounu tak, aby zajišťoval posádce dostatečný prostor a komfort a aby zároveň splňoval všechny požadavky dané pro zástavbu daného propulsoru.
dcterms:title
A conceptual study of a piloted version of UL aircraft for a ducted fan propulsor development Koncepční studie pilotované varianty UL letounu pro zástavbu ventilátorového pohonu Koncepční studie pilotované varianty UL letounu pro zástavbu ventilátorového pohonu
skos:prefLabel
Koncepční studie pilotované varianty UL letounu pro zástavbu ventilátorového pohonu Koncepční studie pilotované varianty UL letounu pro zástavbu ventilátorového pohonu A conceptual study of a piloted version of UL aircraft for a ducted fan propulsor development
skos:notation
RIV/68407700:21220/10:00173815!RIV11-MPO-21220___
n4:aktivita
n16:P
n4:aktivity
P(FI-IM3/090)
n4:dodaniDat
n8:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n5:1901184 n5:8732779
n4:druhVysledku
n13:O
n4:duvernostUdaju
n10:S
n4:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
266891
n4:idVysledku
RIV/68407700:21220/10:00173815
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
ducted fan; conceptual; study
n4:klicoveSlovo
n9:study n9:conceptual n9:ducted%20fan
n4:kontrolniKodProRIV
[4A82CCF6F0D0]
n4:obor
n17:JU
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:projekt
n12:FI-IM3%2F090
n4:rokUplatneniVysledku
n8:2010
n4:tvurceVysledku
Malásek, Tomáš Theiner, Robert Brabec, Jiří
n14:organizacniJednotka
21220