This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21220%2F04%3A02100808%21RIV08-MSM-21220___/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21220%2F04%3A02100808%21RIV08-MSM-21220___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Tento článek se zabývá volbou vhodného turbodmychadla pro malý zážehový motor. Zkoumá možnosti použití průtočnější turbíny resp. dmychadla. Dále se snaží vytyčit meze, ve kterých je prováděna regulace motoru. Škrtící klapka společně s obtokem výfukových plynů kolem turbíny (waste-gate) tvoří hlavní regulační elementy celého systému motor - turbodmychadlo. Dalším úkolem je navrhnout vhodný motormanagement, který by byl schopen respektovat přání řidiče (sportovní, ekonomická jízda) a udržovat přitom motor v oblastech nejnižší možné spotřeby paliva. Jako jedna z možností se nabízí využití rychlosti sešlápnutí plynového pedálu. Úplné charakteristiky motoru slouží pro posouzení turbodmychadel ve statických režimech. Evropské jízdní cykly aplikované na kompletní model automobilu slouží pro zjištění spotřeby paliva pro jednotlivé nastavení motormanagementu a různá turbodmychadla. This paper describes selection of a proper turbocharger for a small gasoline engine. It deals with using greater turbine alternatively compressor. It tries to create borders for engine management setting. Throttle and waste-gate together are the main controlling elements of the whole engine-turbocharger system. The next task is to develop an appropriate engine management which is able to respect driver's wish such a sporty or an economy driving together with keeping engine in the lowest fuel consumption area. Complete engine characteristics are used for comparison of different turbochargers in steady-state regimes. European Fuel/Emission Tests are applied to complex vehicle models and used for fuel consumption investigation using different turbochargers and engine management. Tento článek se zabývá volbou vhodného turbodmychadla pro malý zážehový motor. Zkoumá možnosti použití průtočnější turbíny resp. dmychadla. Dále se snaží vytyčit meze, ve kterých je prováděna regulace motoru. Škrtící klapka společně s obtokem výfukových plynů kolem turbíny (waste-gate) tvoří hlavní regulační elementy celého systému motor - turbodmychadlo. Dalším úkolem je navrhnout vhodný motormanagement, který by byl schopen respektovat přání řidiče (sportovní, ekonomická jízda) a udržovat přitom motor v oblastech nejnižší možné spotřeby paliva. Jako jedna z možností se nabízí využití rychlosti sešlápnutí plynového pedálu. Úplné charakteristiky motoru slouží pro posouzení turbodmychadel ve statických režimech. Evropské jízdní cykly aplikované na kompletní model automobilu slouží pro zjištění spotřeby paliva pro jednotlivé nastavení motormanagementu a různá turbodmychadla.
dcterms:title
Selection and Controling of a Turbocharger for a Small Gasoline Engine Volba a regulace turbodmychadla malého zážehového motoru Volba a regulace turbodmychadla malého zážehového motoru
skos:prefLabel
Volba a regulace turbodmychadla malého zážehového motoru Selection and Controling of a Turbocharger for a Small Gasoline Engine Volba a regulace turbodmychadla malého zážehového motoru
skos:notation
RIV/68407700:21220/04:02100808!RIV08-MSM-21220___
n3:strany
286;292
n3:aktivita
n21:P
n3:aktivity
P(LN00B073)
n3:dodaniDat
n13:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n7:1394401 n7:8993017
n3:druhVysledku
n6:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
593245
n3:idVysledku
RIV/68407700:21220/04:02100808
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
Downsizing; SI engine; Turbo matching; Turbocharging
n3:klicoveSlovo
n17:Turbocharging n17:Turbo%20matching n17:SI%20engine n17:Downsizing
n3:kontrolniKodProRIV
[936B6C29C7D3]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Sborník přednášek XXXV. mezinárodní konference kateder a pracovišť spalovacích motorů českých a slovenských vysokých škol
n3:obor
n9:JT
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n16:LN00B073
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2004
n3:tvurceVysledku
Polášek, Miloš Navrátil, Jiří
n3:typAkce
n11:EUR
n3:zahajeniAkce
2004-09-08+02:00
s:numberOfPages
7
n15:hasPublisher
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
n14:isbn
80-7157-776-6
n8:organizacniJednotka
21220