This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00222367%21RIV15-TA0-21110___/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00222367%21RIV15-TA0-21110___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/opravy-cementobetonoveho-krytu-na-dalnici-d11-na-useku-km-23-25-25-55/
dcterms:description
There are bigger vertical moves of concrete slabs on transverse joint on the Czech highway net in sections with concrete pavement. These defects negatively influence safety of traffic and lower comfort of ride. The most important cause of these defects is absence of dowels in transverse chink. These dowels were not used in times of highway construction (concrete of old generation). Expansive reactions in concrete are important problem of concrete slab of old generation too. Actual technology eliminates many lacks of technology from earlier times. There are reconstructions of damaged sections of older concrete on D11 highway in current time. These article is about technology of reconstruction on D11 highway in km 23,25 – 25,55 Na české dálniční síti v úsecích s CB (cementobetonovým) krytem se někdy setkáváme s většími vertikálními posuny CB desek na příčné spáře. Tyto poruchy negativně ovlivňují bezpečnost provozu a snižují komfort jízdy. Nejvýznamnější příčinou těchto poruch je absence kluzných trnů v příčných spárách, které se v době výstavby nepoužívaly (tzv. CB kryt staré generace). Dalším významným problémem starších CB vozovek jsou expanzivní reakce v CB krytu. Současná technologie výstavby mnoho dřívějších nedostatků eliminuje. Opravy nevyhovujících úseků starších CB krytů v současnosti probíhají i na dálnici D11. Tento příspěvek se zabývá technologií opravy dálnice D11 v km 23,25 – 25,55 Na české dálniční síti v úsecích s CB (cementobetonovým) krytem se někdy setkáváme s většími vertikálními posuny CB desek na příčné spáře. Tyto poruchy negativně ovlivňují bezpečnost provozu a snižují komfort jízdy. Nejvýznamnější příčinou těchto poruch je absence kluzných trnů v příčných spárách, které se v době výstavby nepoužívaly (tzv. CB kryt staré generace). Dalším významným problémem starších CB vozovek jsou expanzivní reakce v CB krytu. Současná technologie výstavby mnoho dřívějších nedostatků eliminuje. Opravy nevyhovujících úseků starších CB krytů v současnosti probíhají i na dálnici D11. Tento příspěvek se zabývá technologií opravy dálnice D11 v km 23,25 – 25,55
dcterms:title
Opravy cb krytu na dálnici d11 na úseku km 23,25 – 25,55 Opravy cb krytu na dálnici d11 na úseku km 23,25 – 25,55 Repair of Concrete Surface on D11 Highway, km 23,25 – 25,55
skos:prefLabel
Repair of Concrete Surface on D11 Highway, km 23,25 – 25,55 Opravy cb krytu na dálnici d11 na úseku km 23,25 – 25,55 Opravy cb krytu na dálnici d11 na úseku km 23,25 – 25,55
skos:notation
RIV/68407700:21110/13:00222367!RIV15-TA0-21110___
n4:aktivita
n5:P
n4:aktivity
P(TE01020168)
n4:cisloPeriodika
5/2013
n4:dodaniDat
n12:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n14:1716190 n14:3531082 n14:1768840
n4:druhVysledku
n7:J
n4:duvernostUdaju
n10:S
n4:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
94210
n4:idVysledku
RIV/68407700:21110/13:00222367
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
concrete surface; D11 highway; dowels; vertical moves
n4:klicoveSlovo
n8:concrete%20surface n8:vertical%20moves n8:dowels n8:D11%20highway
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[21019BAC3622]
n4:nazevZdroje
Silnice železnice
n4:obor
n16:JN
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:projekt
n19:TE01020168
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2013
n4:svazekPeriodika
5/2013
n4:tvurceVysledku
Pánek, Petr Vébr, Ludvík Bůžek, Matěj
s:issn
1801-822X
s:numberOfPages
3
n17:organizacniJednotka
21110