This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00208179%21RIV14-MSM-21110___/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00208179%21RIV14-MSM-21110___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
This article analyzes the impact of pedestrians on the capacity of single-lane roundabouts in the Czech Republic. In 2012, there were performed a total of 19 traffic surveys at 15 different sigle-lane roundabouts in 11 cities in the Czech Republic. The characteristics of traffic flow were evaluated from records for subsequent analysis of interdependencies. From the identified characteristics was calculated the pedestrian coefficient according to the chosen methodology and compared with the German HBS methodology. After finding of some discrepancy there was calibrated the German computational mechanism on the Czech traffic conditions. As a result of the survey there was presented a computational mechanism for determining the impact of pedestrians on the capacity of the entrance to the roundabout. Článek analyzuje vliv chodců na kapacitu vjezdu do jednopruhových okružních křižovatek v ČR. V roce 2012 bylo provedeno celkem 19 dopravních průzkumů na 15 různých jednopruhových okružních křižovatkách v jedenácti městech ČR. Ze záznamů byly vyhodnocovány charakteristiky dopravního proudu za účelem následné analýzy vzájemných závislostí. Ze zjištěných charakteristik byl spočten koeficient vlivu chodců podle zvolené metodiky vyhodnocování a porovnán s koeficientem dle německé metodiky HBS. Po zjištění určitých rozdílů byl německý výpočetní mechanismus kalibrován na české podmínky. Výstupem výzkumu je metodika pro stanovování vlivu přecházejících chodců na kapacitu vjezdu do okružní křižovatky. Článek analyzuje vliv chodců na kapacitu vjezdu do jednopruhových okružních křižovatek v ČR. V roce 2012 bylo provedeno celkem 19 dopravních průzkumů na 15 různých jednopruhových okružních křižovatkách v jedenácti městech ČR. Ze záznamů byly vyhodnocovány charakteristiky dopravního proudu za účelem následné analýzy vzájemných závislostí. Ze zjištěných charakteristik byl spočten koeficient vlivu chodců podle zvolené metodiky vyhodnocování a porovnán s koeficientem dle německé metodiky HBS. Po zjištění určitých rozdílů byl německý výpočetní mechanismus kalibrován na české podmínky. Výstupem výzkumu je metodika pro stanovování vlivu přecházejících chodců na kapacitu vjezdu do okružní křižovatky.
dcterms:title
Vliv chodců na kapacitu vjezdu do okružní křižovatky Vliv chodců na kapacitu vjezdu do okružní křižovatky Influence of pedestrians at the entrance capacity on roundabouts
skos:prefLabel
Influence of pedestrians at the entrance capacity on roundabouts Vliv chodců na kapacitu vjezdu do okružní křižovatky Vliv chodců na kapacitu vjezdu do okružní křižovatky
skos:notation
RIV/68407700:21110/13:00208179!RIV14-MSM-21110___
n11:predkladatel
n12:orjk%3A21110
n3:aktivita
n10:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n9:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n13:5386756
n3:druhVysledku
n16:D
n3:duvernostUdaju
n21:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
114374
n3:idVysledku
RIV/68407700:21110/13:00208179
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
traffic engineering; traffic surveys; roundabout; pedestrian crossings; pedestrian transport; capacity
n3:klicoveSlovo
n7:capacity n7:roundabout n7:traffic%20engineering n7:traffic%20surveys n7:pedestrian%20transport n7:pedestrian%20crossings
n3:kontrolniKodProRIV
[3D672697BA46]
n3:mistoKonaniAkce
Mariánské Lázně
n3:mistoVydani
Liberec
n3:nazevZdroje
Mariánské Lázně 2013 - Navrhování a posuzování křižovatek na pozemních komunikacích
n3:obor
n6:JM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2013
n3:tvurceVysledku
Havlíček, Tomáš
n3:typAkce
n4:EUR
n3:zahajeniAkce
2013-10-10+02:00
s:numberOfPages
5
n17:hasPublisher
EDIP, s.r.o.
n19:isbn
978-80-87394-09-0
n20:organizacniJednotka
21110