This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00188614%21RIV12-GA0-21110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00188614%21RIV12-GA0-21110___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
V současné době probíhá v České republice příprava výstavby několika dopravních tunelů předpokládajících mechanizovanou ražbu pomocí moderních plnoprofilových tunelovacích strojů. V nejpokročilejším stádiu příprav je prodloužení trasy A pražského metra, kde bude mechanizovaná ražba zahájena v roce 2011, výroba prefabrikovaných železobetonových segmentů byla zahájena koncem roku 2010. V souvislosti s daným projektem je v současnosti prověřována možnost využití vláknobetonu pro výrobu segmentů. Využítí vláknobetonu pro segmentová ostění již bylo ověřeno na některých projektech. Převážně se jednalo o tunely menších profilů (vodovodní, plynovodní či teplovodní tunely), v některých případech šlo o úseky metra (Londýn, Barcelona, Neapol). Rozsáhlejší využití vláknobetonových dílců bylo na tunelech pro vysokorychlostní železnici Paříž - Londýn. V rámci propojení Eurotunelu s Londýnem (projekt CTRL) bylo v Anglii pomocí TBM postaveno 2 x 24 km jednokolejných tunelů, jejichž prefabrikované ostě A preparation of several transport tunnels with proposed mechanical excavation using TBMs is currently ongoing in the Czech Republic. The most advanced is construction of the Prague's metro line A extension, where TBM excavation will start in 2011, generation of segments for the tunnel lining started in 2010. Evaluation of the use of steel fibre reinforced concrete (SFRC) segments is ongoing in connection with this project. The use of SFRC segments was verified on several projects. This technology was used mostly on small-diameter tunnels (water and gas tunnels, sewers, etc.), in some cases it was used for metro (London, Barcelona, Naples). More extensive use of SFRC segments was applied on Channel Tunnel Rail Link (CTRL) in the United Kingdom, where 2 x 24 km of single-track tunnels were constructed using SFRC segments without steel bars. The paper discusses existing experience with mentioned type of the tunnel lining. V současné době probíhá v České republice příprava výstavby několika dopravních tunelů předpokládajících mechanizovanou ražbu pomocí moderních plnoprofilových tunelovacích strojů. V nejpokročilejším stádiu příprav je prodloužení trasy A pražského metra, kde bude mechanizovaná ražba zahájena v roce 2011, výroba prefabrikovaných železobetonových segmentů byla zahájena koncem roku 2010. V souvislosti s daným projektem je v současnosti prověřována možnost využití vláknobetonu pro výrobu segmentů. Využítí vláknobetonu pro segmentová ostění již bylo ověřeno na některých projektech. Převážně se jednalo o tunely menších profilů (vodovodní, plynovodní či teplovodní tunely), v některých případech šlo o úseky metra (Londýn, Barcelona, Neapol). Rozsáhlejší využití vláknobetonových dílců bylo na tunelech pro vysokorychlostní železnici Paříž - Londýn. V rámci propojení Eurotunelu s Londýnem (projekt CTRL) bylo v Anglii pomocí TBM postaveno 2 x 24 km jednokolejných tunelů, jejichž prefabrikované ostě
dcterms:title
Use of Steel Fibre Reinforced Concrete for the Segmental Lining of Tunnels Využití vláknobetonu pro segmentová ostění tunelů Využití vláknobetonu pro segmentová ostění tunelů
skos:prefLabel
Use of Steel Fibre Reinforced Concrete for the Segmental Lining of Tunnels Využití vláknobetonu pro segmentová ostění tunelů Využití vláknobetonu pro segmentová ostění tunelů
skos:notation
RIV/68407700:21110/11:00188614!RIV12-GA0-21110___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A21110
n3:aktivita
n22:P
n3:aktivity
P(GAP104/10/2023)
n3:dodaniDat
n16:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n8:9692592 n8:7715730 n8:2180405 n8:8130272
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
240785
n3:idVysledku
RIV/68407700:21110/11:00188614
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
tunnel; SFRC; fibre reinforced concrete; segmental lining
n3:klicoveSlovo
n9:SFRC n9:fibre%20reinforced%20concrete n9:tunnel n9:segmental%20lining
n3:kontrolniKodProRIV
[258FCDCEABAB]
n3:mistoKonaniAkce
Bratislava
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevZdroje
Geotechnické problémy líniových stavieb
n3:obor
n19:JN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:projekt
n12:GAP104%2F10%2F2023
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2011
n3:tvurceVysledku
Froněk, Michal Beňo, Jaroslav Hilar, Matouš Pruška, Jan
n3:typAkce
n5:WRD
n3:zahajeniAkce
2011-05-30+02:00
s:numberOfPages
1
n17:hasPublisher
Slovenská technická univerzita v Bratislave
n21:isbn
978-80-227-3504-9
n6:organizacniJednotka
21110