This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00188355%21RIV12-MSM-21110___/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00188355%21RIV12-MSM-21110___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Silniční síť vyžadující průběžnou obnovu zvyšuje poptávku po ekonomicky přijatelných technologiích rekonstrukcí vozovek, které by umožňovaly resp. podporovaly znovupoužití materiálu z původní vozovky s minimálním narušením provozu dopravy. V této souvislosti se osvědčila především skupina technologií recyklace za studena. Princip vlastní technologie nabízí prostor pro další alternativní varianty, které by vedly k využití dalších vedlejších produktů či odpadních materiálů. Jednou z možností je využití fluidního popílku jako alternativního pojiva či plniva v konstrukčních vrstvách vozovky s aplikací recyklace za studena. V rámci provedených experimentálních návrzích byl sledován jednak optimální podíl fluidního popílku ve směsi, následně i vliv tohoto materiálu ve směsi recyklace za studena na vybrané vlastnosti směsí, zejména mezerovitost, pevnost v příčném tahu, odolnost proti účinkům vody a odolnost proti působení vody a mrazu. Současně s tím byly ověřovány některé alternativní přístupy ke stanovení kvalitativních charakteristik (např. posouzení poklesu pevnosti v příčném tahu po 14 dnech zrání vs. modifikovaný ukazatel ITSR na základě čtrnáctidenní pevnosti, stanovení ukazatele ITMR na základě zkoušky tuhosti). Silniční síť vyžadující průběžnou obnovu zvyšuje poptávku po ekonomicky přijatelných technologiích rekonstrukcí vozovek, které by umožňovaly resp. podporovaly znovupoužití materiálu z původní vozovky s minimálním narušením provozu dopravy. V této souvislosti se osvědčila především skupina technologií recyklace za studena. Princip vlastní technologie nabízí prostor pro další alternativní varianty, které by vedly k využití dalších vedlejších produktů či odpadních materiálů. Jednou z možností je využití fluidního popílku jako alternativního pojiva či plniva v konstrukčních vrstvách vozovky s aplikací recyklace za studena. V rámci provedených experimentálních návrzích byl sledován jednak optimální podíl fluidního popílku ve směsi, následně i vliv tohoto materiálu ve směsi recyklace za studena na vybrané vlastnosti směsí, zejména mezerovitost, pevnost v příčném tahu, odolnost proti účinkům vody a odolnost proti působení vody a mrazu. Současně s tím byly ověřovány některé alternativní přístupy ke stanovení kvalitativních charakteristik (např. posouzení poklesu pevnosti v příčném tahu po 14 dnech zrání vs. modifikovaný ukazatel ITSR na základě čtrnáctidenní pevnosti, stanovení ukazatele ITMR na základě zkoušky tuhosti). Road network requiring repetitive rehabilitation increases the demand on economically acceptable renovation techniques, which should allow or support reuse of materials from existing pavements with minimum disruption on traffic. In this connection especially the group of cold recycling techniques has so far been effective. The principles of the technique offer possibilities for further alternative variants, which would allow utilization of another by-products or waste materials. Fluid fly-ash is one of these possibilities and might be used as alternative binder or filler for pavement structural layers where cold recycling is applied. Within the performed experimental designs the optimum content of fly-ash as well as the impact of this material in the cold recycling mix on selected properties (especially voids content, indirect tensile strength, water susceptibility and frost susceptibility) were assessed. At the same time some alternative procedures for quality characteristics were evaluated (e.g. assessment of ITS decrease after 14 days curing vs. modified ITSR based on 14 days strength values, assessment of ITM ratio based on stiffness testing).
dcterms:title
Influence of chemical additive on selected characteristics of cold recycling mixes Vliv chemických přísad na vybrané vlastnosti směsi recyklace za studena Vliv chemických přísad na vybrané vlastnosti směsi recyklace za studena
skos:prefLabel
Influence of chemical additive on selected characteristics of cold recycling mixes Vliv chemických přísad na vybrané vlastnosti směsi recyklace za studena Vliv chemických přísad na vybrané vlastnosti směsi recyklace za studena
skos:notation
RIV/68407700:21110/11:00188355!RIV12-MSM-21110___
n5:predkladatel
n6:orjk%3A21110
n3:aktivita
n21:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n17:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n7:6359701 n7:7996233
n3:druhVysledku
n12:D
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
238770
n3:idVysledku
RIV/68407700:21110/11:00188355
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
cold recycling; chemical additives; fly-ash; stiffness; indirect tensile strength
n3:klicoveSlovo
n4:indirect%20tensile%20strength n4:stiffness n4:fly-ash n4:cold%20recycling n4:chemical%20additives
n3:kontrolniKodProRIV
[204409915476]
n3:mistoKonaniAkce
Bratislava
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevZdroje
Energetická náročnosť a úspory energie pri stavbe ciest a dialníc
n3:obor
n10:JM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2011
n3:tvurceVysledku
Ředinová, E. Suda, Jan Valentin, Jan Šedina, J.
n3:typAkce
n20:WRD
n3:zahajeniAkce
2011-11-15+01:00
s:numberOfPages
10
n8:hasPublisher
Kongres STUDIO, spol. s r.o.
n13:isbn
978-80-89565-00-9
n11:organizacniJednotka
21110