This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00188162%21RIV12-MSM-21110___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00188162%21RIV12-MSM-21110___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek pohlíží na nákupní centra jako na objekty s %22geniem loci%22. Duch nákupních center spočívá v jejich navštěvovanosti a přístupnosti. Již nejde pouze o nezbytné provedení nákupu. Lidé zde tráví daleko více času, než je potřeba, a tím to zdaleka nekončí. Akční nabídky na reklamních letácích jsou předmětem diskusí v mnoha kolektivech, parkoviště před centry dobře slouží i jako místo setkání s jednoduchou orientací. Nemluvě o poněkud matoucí úrovni společenského postavení, hodnocené na základě druhu navštěvovaných obchodů. Nákupní centra je ale nutno citlivě začleňovat do okolí a to nejen z hlediska urbanismu, ale také s ohledem na ochranu přírody a krajiny. Shopping centers are objects with %22genius loci%22, too. The spirit of shopping centers lies in their accessibility and the number of visitors. People are spending far more time than needed, and that's far from over. Special offers on promotional leaflets are being discussed in the communities, the park centers often serve as a meeting place with easy navigation. Not to mention the confusing level of social status, rated on the type of stores visited. Shopping center, for these reasons should be sensitively integrated into the neighborhood and not just in terms of urbanism, but also with regard to the protection of nature and landscape and other aspects. Příspěvek pohlíží na nákupní centra jako na objekty s %22geniem loci%22. Duch nákupních center spočívá v jejich navštěvovanosti a přístupnosti. Již nejde pouze o nezbytné provedení nákupu. Lidé zde tráví daleko více času, než je potřeba, a tím to zdaleka nekončí. Akční nabídky na reklamních letácích jsou předmětem diskusí v mnoha kolektivech, parkoviště před centry dobře slouží i jako místo setkání s jednoduchou orientací. Nemluvě o poněkud matoucí úrovni společenského postavení, hodnocené na základě druhu navštěvovaných obchodů. Nákupní centra je ale nutno citlivě začleňovat do okolí a to nejen z hlediska urbanismu, ale také s ohledem na ochranu přírody a krajiny.
dcterms:title
Shopping malls and urbanism Nákupní centra a urbanismus Nákupní centra a urbanismus
skos:prefLabel
Shopping malls and urbanism Nákupní centra a urbanismus Nákupní centra a urbanismus
skos:notation
RIV/68407700:21110/11:00188162!RIV12-MSM-21110___
n8:predkladatel
n9:orjk%3A21110
n3:aktivita
n21:S n21:P
n3:aktivity
P(GD103/09/H095), S
n3:dodaniDat
n5:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n16:4111974
n3:druhVysledku
n19:C
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
214706
n3:idVysledku
RIV/68407700:21110/11:00188162
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
shopping centre; urbanism
n3:klicoveSlovo
n14:shopping%20centre n14:urbanism
n3:kontrolniKodProRIV
[9ADF59A27344]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Člověk, stavba a územní plánování 5
n3:obor
n11:AP
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
396
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n6:GD103%2F09%2FH095
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2011
n3:tvurceVysledku
Pečman, Jan
s:numberOfPages
6
n13:hasPublisher
České vysoké učení technické v Praze. Fakulta stavební
n12:isbn
978-80-01-04753-8
n10:organizacniJednotka
21110