This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00184668%21RIV12-MSM-21110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00184668%21RIV12-MSM-21110___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Mechanizovaná ražba prodloužení trasy A pražského metra pomocí plnoprofilových tunelovacích štítů byla zahájena v letošním roce. V souvislosti s daným projektem je v současnosti prověřována možnost využití drátkobetonu pro výrobu segmentů. Drátkobeton je konstrukční stavební materiál, který v současné době začíná nahrazovat standardní železobeton. Rovnoměrně rozptýlené ocelové drátky ztužují strukturu betonu a mění tak křehký prostý beton na houževnatý drátkobeton. Vhodným výběrem vláken, jejich zakomponováním do čerstvého betonu při jeho výrobě a optimálním postupem výroby je možné vyrobit prefabrikované drátkobetonové ostění, kterými je možné nahradit standardní železobetonové dílce. Využití drátkobetonu pro segmentová ostění tunelů je ve světě rostoucí trend vzhledem k výhodám oproti běžným železobetonovým segmentům (trvanlivost, požární odolnost, jednoduchá výroba). Využítí drátkobetonu pro segmentová ostění již bylo ověřeno na zahraničních projektech (Londýn, Barcelona, Neapol). Mechanizovaná ražba prodloužení trasy A pražského metra pomocí plnoprofilových tunelovacích štítů byla zahájena v letošním roce. V souvislosti s daným projektem je v současnosti prověřována možnost využití drátkobetonu pro výrobu segmentů. Drátkobeton je konstrukční stavební materiál, který v současné době začíná nahrazovat standardní železobeton. Rovnoměrně rozptýlené ocelové drátky ztužují strukturu betonu a mění tak křehký prostý beton na houževnatý drátkobeton. Vhodným výběrem vláken, jejich zakomponováním do čerstvého betonu při jeho výrobě a optimálním postupem výroby je možné vyrobit prefabrikované drátkobetonové ostění, kterými je možné nahradit standardní železobetonové dílce. Využití drátkobetonu pro segmentová ostění tunelů je ve světě rostoucí trend vzhledem k výhodám oproti běžným železobetonovým segmentům (trvanlivost, požární odolnost, jednoduchá výroba). Využítí drátkobetonu pro segmentová ostění již bylo ověřeno na zahraničních projektech (Londýn, Barcelona, Neapol). Mechanized excavation extending Prag underground line A using tunneling shields was launched this year. In connection with the project is currently being examined for the possibility of using fibre concrete segments. Fibre concrete is a new construction material, which now more often starting to replace commonly used reinforced concrete. Uniformly distributed fibres strengthen in a plain concrete structure changing the fragile plain concrete in tough fibre concrete. A good selection of fibres, their incorporation into wet plain concrete in its manufacture, the optimal composition of fresh concrete and the optimal production process it is possible to produce prefabricated segmental lining from fibre concrete, to replace the standard reinforced concrete panels. Use fibre concrete for segmental tunnel lining is generally increasing trend in the world due to their advantages over normal reinforced concrete segments.
dcterms:title
Segmental tunnel lining from fibre concrete Segmentová ostění tunelů z drátkobetonu Segmentová ostění tunelů z drátkobetonu
skos:prefLabel
Segmental tunnel lining from fibre concrete Segmentová ostění tunelů z drátkobetonu Segmentová ostění tunelů z drátkobetonu
skos:notation
RIV/68407700:21110/11:00184668!RIV12-MSM-21110___
n12:predkladatel
n13:orjk%3A21110
n4:aktivita
n21:S n21:P
n4:aktivity
P(GAP104/10/2023), S
n4:dodaniDat
n11:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n10:7715730
n4:druhVysledku
n8:D
n4:duvernostUdaju
n18:S
n4:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
228590
n4:idVysledku
RIV/68407700:21110/11:00184668
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
tunnel; SFRC; fibre reinforced concrete; segmental lining
n4:klicoveSlovo
n5:fibre%20reinforced%20concrete n5:tunnel n5:SFRC n5:segmental%20lining
n4:kontrolniKodProRIV
[37119632CABB]
n4:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Betonářské dny 2011
n4:obor
n16:JN
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n14:GAP104%2F10%2F2023
n4:rokUplatneniVysledku
n11:2011
n4:tvurceVysledku
Hilar, Matouš Beňo, Jaroslav
n4:typAkce
n19:EUR
n4:zahajeniAkce
2011-11-23+01:00
s:numberOfPages
6
n17:hasPublisher
Česká betonářská společnost ČSSI
n7:isbn
978-80-87158-30-2
n9:organizacniJednotka
21110