This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21110%2F10%3A00174785%21RIV11-MSM-21110___/
n21https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21110%2F10%3A00174785%21RIV11-MSM-21110___
rdf:type
n16:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Ke srovnávání nákladů vozovek pozemních komunikací po dobu jejich životního cyklu lze využít počítačových modelů, které jsou velmi citlivé na kvalitní zadání vstupních parametrů. Jedním z nich je tzv. strukturní číslo SN (Structural Number), jehož stanovení nachází vysoké uplatnění především v hodnocení a posuzování projektů metodikou HDM-4. V ČR byly shledány v současné metodice stanovení tohoto koeficientu podstatné nesrovnalosti, a proto bylo přistoupeno k optimalizaci vyjádření strukturního čísla, a to jak pro novostavbu pozemní komunikace, tak i pro stávající vozovky a jejich rekonstrukce. Kalibrace stanovení SN vozovky v ČR probíhala pomocí originálního softwaru VYNAPA (výpočet návrhových parametrů), kde byly modelovány konstrukce vozovky nejčastěji užívané na tomto území a jejímž výsledkem bylo nalezení použitelné metodiky stanovení SN v podmínkách ČR. For comparison of pavement costs over their lifecycle computer models may be used which are very sensitive to the high-quality entry of the entry parameters. One of them is so-called Structural Number (SN) the determination of which fi nds broad using particularly in the evaluation and appraisal of projects by the HDM-4 methodology. In the Czech Republic there were in the determination of this coeffi cient in the current methodology fundamental discrepancies found and therefore it came to an optimisation of the Structural Number expression, and that for a new construction of roads as well as for the existing pavements and their reconstructions. The calibration of the SN determination of a pavement in the CR was run with help of the original VYNAPA software, where there were pavement structures most commonly used at this territory modelled and the result of which was fi nding usable methodology of SN determination in the conditions of the Czech Republic. Ke srovnávání nákladů vozovek pozemních komunikací po dobu jejich životního cyklu lze využít počítačových modelů, které jsou velmi citlivé na kvalitní zadání vstupních parametrů. Jedním z nich je tzv. strukturní číslo SN (Structural Number), jehož stanovení nachází vysoké uplatnění především v hodnocení a posuzování projektů metodikou HDM-4. V ČR byly shledány v současné metodice stanovení tohoto koeficientu podstatné nesrovnalosti, a proto bylo přistoupeno k optimalizaci vyjádření strukturního čísla, a to jak pro novostavbu pozemní komunikace, tak i pro stávající vozovky a jejich rekonstrukce. Kalibrace stanovení SN vozovky v ČR probíhala pomocí originálního softwaru VYNAPA (výpočet návrhových parametrů), kde byly modelovány konstrukce vozovky nejčastěji užívané na tomto území a jejímž výsledkem bylo nalezení použitelné metodiky stanovení SN v podmínkách ČR.
dcterms:title
Optimization of Structural Number SN Determination Optimalizace stanovení strukturního čísla SN Optimalizace stanovení strukturního čísla SN
skos:prefLabel
Optimalizace stanovení strukturního čísla SN Optimization of Structural Number SN Determination Optimalizace stanovení strukturního čísla SN
skos:notation
RIV/68407700:21110/10:00174785!RIV11-MSM-21110___
n3:aktivita
n17:P
n3:aktivity
P(1M0579)
n3:dodaniDat
n8:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n6:7996233 n6:1486667 n6:3675165
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
277287
n3:idVysledku
RIV/68407700:21110/10:00174785
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
structural number, pavement life-time, pavement structure, HDM-4 model, VYNAPA
n3:klicoveSlovo
n15:structural%20number n15:HDM-4%20model n15:pavement%20structure n15:VYNAPA n15:pavement%20life-time
n3:kontrolniKodProRIV
[C2ACDA15567E]
n3:mistoKonaniAkce
Bratislava
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevZdroje
XV. seminár I. Poliačka - Hospodárenie s cestami a PPP projekty
n3:obor
n12:JM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n19:1M0579
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2010
n3:tvurceVysledku
Ryneš, Ondřej Valentin, Jan Márová, Eva
n3:typAkce
n4:WRD
n3:zahajeniAkce
2010-11-18+01:00
s:numberOfPages
7
n11:hasPublisher
Slovenská technická univerzita v Bratislave
n21:isbn
978-80-970356-4-8
n10:organizacniJednotka
21110