This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21110%2F08%3A01147050%21RIV09-MSM-21110___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21110%2F08%3A01147050%21RIV09-MSM-21110___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Výuka konstruktivní geometrie (dříve deskriptivní) na školách technického zaměření má dlouholetou tradici. Někdy se může zdát, že se nároky na studenta stále snižují. S rozvojem počítačů a softwarů se mění spíše zaměření studenta. Současný trend ve výuce spočívá hlavně v motivaci studenta pro jeho vlastní sebevzdělávání v oboru a v orientaci na praxi. Proto se mění i výuka současné geometrie. Snažili jsme se o vytvoření internetových stránek, které by byly úzce svázané se skripty, která se využívají při výuce konstruktivní geometrie, Konstruktivní geometrie 1A a Konstruktivní geometrie 2 na naší fakultě, ale zároveň by se orientovaly na využití geometrie ve stavebnictví a nabízely by i témata rozšiřující běžnou výuku. During teaching the constructive geometry in our faculty, we are often in situation when we aim to support the explained subject matter by practical utilization. We sought for creating web pages that would be closely linked with the lecture notes [4] that are used during the teaching and that were compiled exactly for the subjects KOG, KOGA, KG2. We can offer presentations used in lectures, solutions of examples from the lecture notes, supplementary figures (plane as well as spatial), interesting internet links or free chat with students' questions and teachers' responses. Výuka konstruktivní geometrie (dříve deskriptivní) na školách technického zaměření má dlouholetou tradici. Někdy se může zdát, že se nároky na studenta stále snižují. S rozvojem počítačů a softwarů se mění spíše zaměření studenta. Současný trend ve výuce spočívá hlavně v motivaci studenta pro jeho vlastní sebevzdělávání v oboru a v orientaci na praxi. Proto se mění i výuka současné geometrie. Snažili jsme se o vytvoření internetových stránek, které by byly úzce svázané se skripty, která se využívají při výuce konstruktivní geometrie, Konstruktivní geometrie 1A a Konstruktivní geometrie 2 na naší fakultě, ale zároveň by se orientovaly na využití geometrie ve stavebnictví a nabízely by i témata rozšiřující běžnou výuku.
dcterms:title
Plochy ve výuce geometrie a jejich využití v architektuře Surfaces in Geometry and their Usage in Architecture Plochy ve výuce geometrie a jejich využití v architektuře
skos:prefLabel
Surfaces in Geometry and their Usage in Architecture Plochy ve výuce geometrie a jejich využití v architektuře Plochy ve výuce geometrie a jejich využití v architektuře
skos:notation
RIV/68407700:21110/08:01147050!RIV09-MSM-21110___
n3:aktivita
n20:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n9:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n15:5900816 n15:9206086 n15:3112209
n3:druhVysledku
n8:D
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
386867
n3:idVysledku
RIV/68407700:21110/08:01147050
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
geometry; internet support; tuition
n3:klicoveSlovo
n12:geometry n12:tuition n12:internet%20support
n3:kontrolniKodProRIV
[9B3D2D65CAD1]
n3:mistoKonaniAkce
Lázně Bohdaneč
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Sborník 30. konference o matematice na VŠTEZ
n3:obor
n5:BA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2008
n3:tvurceVysledku
Olivík, Stanislav Kočandrlová, Milada Vecková, Jana
n3:typAkce
n17:EUR
n3:zahajeniAkce
2008-09-15+02:00
s:numberOfPages
4
n11:hasPublisher
JČMF, Komise pro matematiku na VŠTEZ
n10:isbn
978-80-7015-002-3
n14:organizacniJednotka
21110