This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21110%2F06%3A00120623%21RIV10-MSM-21110___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21110%2F06%3A00120623%21RIV10-MSM-21110___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
V roce 2004 požádal Dopravní podnik hl. města Prahy, a. s. katedru železničních staveb FSv ČVUT v Praze o vypracování nezávislé studie vlivu rychlosti jízdy tramvaje (v rozsahu rychlostí povoleném dopravními předpisy) na emise hluku z tramvajové dopravy. Sledované úseky byly vybrány na tramva-jových tratích v Praze po dohodě se zástupcem Dopravního podniku. Při měření byly odečítány a zaznamenávány akustické veličiny: Leq a SEL pro každý tramvajový vlak, dále rychlost vlaku při míjení mikrofonu a čísla jednotlivých vozů pro jejich pozdější identifikaci. Bylo provedeno několik různých porovnání: Porovnání různých typů vozidel na každém z typů tramvajového svršku; porovnání stejných typů vozidel na různých typech tramvajového svršku; porovnání všech typů vozidel na každém z typů tramvajového svršku; porovnání všech typů vozidel v každé lokalitě se souborem všech měření; porovnání hladin akustické expozice na každém z typů tramvajového svršku. V roce 2004 požádal Dopravní podnik hl. města Prahy, a. s. katedru železničních staveb FSv ČVUT v Praze o vypracování nezávislé studie vlivu rychlosti jízdy tramvaje (v rozsahu rychlostí povoleném dopravními předpisy) na emise hluku z tramvajové dopravy. Sledované úseky byly vybrány na tramva-jových tratích v Praze po dohodě se zástupcem Dopravního podniku. Při měření byly odečítány a zaznamenávány akustické veličiny: Leq a SEL pro každý tramvajový vlak, dále rychlost vlaku při míjení mikrofonu a čísla jednotlivých vozů pro jejich pozdější identifikaci. Bylo provedeno několik různých porovnání: Porovnání různých typů vozidel na každém z typů tramvajového svršku; porovnání stejných typů vozidel na různých typech tramvajového svršku; porovnání všech typů vozidel na každém z typů tramvajového svršku; porovnání všech typů vozidel v každé lokalitě se souborem všech měření; porovnání hladin akustické expozice na každém z typů tramvajového svršku. The study of influence of tram speed on noise emitted from tram transport has been processed in 2004. In cooperation with Prague Public Transit Company five sections of tram tracks with common types of tram permanent ways in Prague was selected. In every tested section there were measured Equivalent sound pressure levels, Sound exposition levels and speed of each passed tram. It was processed comparison of growing tendency of different types of vehicles on each type of tram permanent way; comparison of the like types of vehicles on different types of tram permanent way; comparison of all type of vehicles on different types tram permanent ways; comparison of all types vehicles in every section with file of all measured values and comparison of Sound exposition levels on each type of tram permanent way.
dcterms:title
Vliv rychlosti tramvaje na změnu hlukové emise z tramvajové dopravy Vliv rychlosti tramvaje na změnu hlukové emise z tramvajové dopravy Influence of Tram Speed to Change of Noise Emission from Tram Transport
skos:prefLabel
Vliv rychlosti tramvaje na změnu hlukové emise z tramvajové dopravy Influence of Tram Speed to Change of Noise Emission from Tram Transport Vliv rychlosti tramvaje na změnu hlukové emise z tramvajové dopravy
skos:notation
RIV/68407700:21110/06:00120623!RIV10-MSM-21110___
n3:aktivita
n12:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n17:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n20:5198267
n3:druhVysledku
n9:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
506748
n3:idVysledku
RIV/68407700:21110/06:00120623
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
noise; tram transport
n3:klicoveSlovo
n4:noise n4:tram%20transport
n3:kontrolniKodProRIV
[18FA0986C662]
n3:mistoKonaniAkce
Sezimovo Ústí
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
72. akustický seminář
n3:obor
n10:JO
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2006
n3:tvurceVysledku
Špačková, Helena
n3:typAkce
n15:CST
n3:zahajeniAkce
2006-05-09+02:00
s:numberOfPages
6
n6:hasPublisher
Česká akustická společnost
n13:isbn
80-01-03489-5
n18:organizacniJednotka
21110