This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n3http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21110%2F05%3A01111587%21RIV08-MSM-21110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21110%2F05%3A01111587%21RIV08-MSM-21110___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
V článku je představena myšlenka ZJP (zrychleného jízdního pruhu) jako nástroj pro zklidnění dopravy na hlavních komunikačních sítí měst (v tomto případě Praha) . Je zde popsán americký model ZJP, který by bylo možné aplikovat s určitými změnami vycházejících z potřeb pro řešené prostředí. V úvodní části je popsáno jaký vliv měla změna politické situace na vývoj automobilové dopravy v ČR. V Praze se vyskytuje mnoho limitujících faktorů, které mají přímý dopad na dopravní situaci. Navrhované řešení tyto faktory respektuje což ukazuje schéma možného řešení křižovatky. V závěru je uvedeno, jaké přínosy můžeme zavedením tohoto nástroje pro zklidňování dopravy očekávat a jaké další kroky je potřeba v rámci tohoto projektu učinit. This article introduces the High Occupancy Vehicle (HOV) lane idea as a way to decrease traffic. The HOV lane concept is successfully used within the USA on Freeways. With a %22twist%22 it can also be adopted to arterial roadways in the Czech Republic. Preamble describes how important the political situation was to traffic evolution in the Czech Republic. Prague has a lot of limiting factors, which have direct impacts on the traffic situation. The suggested solution respects these factors and is shown by two schemes of intersection. The conclusion describes what we can expect by setting up the HOV lane concept and which steps are necessary to be successful in this field. V článku je představena myšlenka ZJP (zrychleného jízdního pruhu) jako nástroj pro zklidnění dopravy na hlavních komunikačních sítí měst (v tomto případě Praha) . Je zde popsán americký model ZJP, který by bylo možné aplikovat s určitými změnami vycházejících z potřeb pro řešené prostředí. V úvodní části je popsáno jaký vliv měla změna politické situace na vývoj automobilové dopravy v ČR. V Praze se vyskytuje mnoho limitujících faktorů, které mají přímý dopad na dopravní situaci. Navrhované řešení tyto faktory respektuje což ukazuje schéma možného řešení křižovatky. V závěru je uvedeno, jaké přínosy můžeme zavedením tohoto nástroje pro zklidňování dopravy očekávat a jaké další kroky je potřeba v rámci tohoto projektu učinit.
dcterms:title
Zrychlené jízdní pruhy - možnosti využití amerického modelu v českém prostředí Zrychlené jízdní pruhy - možnosti využití amerického modelu v českém prostředí HOV Lanes - the Possibilities of Use of US Model in Czech Environment
skos:prefLabel
Zrychlené jízdní pruhy - možnosti využití amerického modelu v českém prostředí HOV Lanes - the Possibilities of Use of US Model in Czech Environment Zrychlené jízdní pruhy - možnosti využití amerického modelu v českém prostředí
skos:notation
RIV/68407700:21110/05:01111587!RIV08-MSM-21110___
n4:strany
43;46
n4:aktivita
n15:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n5:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n8:5924340
n4:druhVysledku
n19:D
n4:duvernostUdaju
n9:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
552535
n4:idVysledku
RIV/68407700:21110/05:01111587
n4:jazykVysledku
n20:cze
n4:klicovaSlova
Carpooling
n4:klicoveSlovo
n16:Carpooling
n4:kontrolniKodProRIV
[603C3F4A864F]
n4:mistoKonaniAkce
Brno
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Juniorstav 2005
n4:obor
n18:JN
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2005
n4:tvurceVysledku
Oudes, Michael
n4:typAkce
n13:EUR
n4:zahajeniAkce
2005-02-02+01:00
s:numberOfPages
4
n3:hasPublisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
n14:isbn
80-214-2827-9
n6:organizacniJednotka
21110