This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21110%2F03%3A00092387%21RIV15-MSM-21110___/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21110%2F03%3A00092387%21RIV15-MSM-21110___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
V březnu 2001 došlo k poškození mostu v obci Vráž přes dálnici D8, které bylo způsobeno nárazem nadměrného nákladu převáženého po D8. Důsledkem této havárie bylo trvalé vybočení vnějšího hlavního nosníku a porušení spoje mezi hlavním nosníkem a příčníkem. Experimentální modální analýza byla na mostě provedena dvakrát - pro poškozený stav a pro stav po rekonstrukci mostu. Modální charakteristiky vyhodnocené pro oba ověřované stavy mostu byly mezi sebou vzájemně porovnány. Při zkoumání vlivu poškození mostu na jeho modální charakteristiky byly vypočteny změny vlastních frekvencí, změny frekvencí útlumu, koeficienty MAC, COMAC, změny křivosti tvarů vlastního kmitání CAMOSUC, změny matice modální poddajnosti [ ] a také křivosti změny matice modální poddajnosti [ ] . V březnu 2001 došlo k poškození mostu v obci Vráž přes dálnici D8, které bylo způsobeno nárazem nadměrného nákladu převáženého po D8. Důsledkem této havárie bylo trvalé vybočení vnějšího hlavního nosníku a porušení spoje mezi hlavním nosníkem a příčníkem. Experimentální modální analýza byla na mostě provedena dvakrát - pro poškozený stav a pro stav po rekonstrukci mostu. Modální charakteristiky vyhodnocené pro oba ověřované stavy mostu byly mezi sebou vzájemně porovnány. Při zkoumání vlivu poškození mostu na jeho modální charakteristiky byly vypočteny změny vlastních frekvencí, změny frekvencí útlumu, koeficienty MAC, COMAC, změny křivosti tvarů vlastního kmitání CAMOSUC, změny matice modální poddajnosti [ ] a také křivosti změny matice modální poddajnosti [ ] . A road bridge spans motorway D8 in village Vráž was damaged by the crash of an excavator, which was transported on vehicle combination, to two main beams in March 2001. Consequences of the crash were permanent deformations of the outer main beam and failure of bolted joint between the main beam and a cross beam. Experimental modal analysis was realized on the bridge twice - for the damaged state of the bridge and for the state after its reconstruction. Modal characteristics of the investigated bridge, which were measured before and after its reconstruction, were mutually compared. There were computed changes of natural frequencies and changes of damping frequencies of the bridge. For the comparison of natural modes there were used modal assurance criterion MAC, coordinate modal assurance criterion COMAC, changes of a mode surface curvature CAMOSUC, changes of a modal flexibility matrix and curvatures of changes of a modal flexibility matrix.
dcterms:title
Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci Dynamic Behaviour Comparison Of The Damaged Bridge Before And After Its Reconstruction
skos:prefLabel
Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci Dynamic Behaviour Comparison Of The Damaged Bridge Before And After Its Reconstruction
skos:notation
RIV/68407700:21110/03:00092387!RIV15-MSM-21110___
n3:aktivita
n18:Z
n3:aktivity
Z(MSM 210000030)
n3:dodaniDat
n13:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n15:9321403
n3:druhVysledku
n5:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
621668
n3:idVysledku
RIV/68407700:21110/03:00092387
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
CAMOSUC; COMAC; MAC; bridge; damage; modal analysis; modal flexibility matrix; natural frequency; natural mode; vibration based damage detection
n3:klicoveSlovo
n6:natural%20mode n6:natural%20frequency n6:damage n6:COMAC n6:CAMOSUC n6:modal%20flexibility%20matrix n6:vibration%20based%20damage%20detection n6:MAC n6:bridge n6:modal%20analysis
n3:kontrolniKodProRIV
[86BA48B2FFFA]
n3:mistoKonaniAkce
Milovy
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Experimental Stress Analysis 2003
n3:obor
n8:JM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2003
n3:tvurceVysledku
Polák, Michal
n3:typAkce
n9:EUR
n3:zahajeniAkce
2003-05-03+02:00
n3:zamer
n14:MSM%20210000030
s:numberOfPages
31
n10:hasPublisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
n7:isbn
80-214-2314-5
n17:organizacniJednotka
21110