This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68378092%3A_____%2F08%3A00318745%21RIV09-AV0-68378092/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68378092%3A_____%2F08%3A00318745%21RIV09-AV0-68378092
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kvantitativní analýza televizních spotů firmy McDonald´s (frekvence slov, slovních druhů, analýza reklamního stylu). Kvantitativní analýza televizních spotů firmy McDonald´s (frekvence slov, slovních druhů, analýza reklamního stylu). Quantitative analysis of TV spots of McDonald´s (frequency of words, parts of speech, analysis of advertising style).
dcterms:title
Tak trochu jiný korpus. Kvantitativní analýza audiovizuální reklamy A little bit different corpus: quantitative analysis of audio-visual advertising Tak trochu jiný korpus. Kvantitativní analýza audiovizuální reklamy
skos:prefLabel
A little bit different corpus: quantitative analysis of audio-visual advertising Tak trochu jiný korpus. Kvantitativní analýza audiovizuální reklamy Tak trochu jiný korpus. Kvantitativní analýza audiovizuální reklamy
skos:notation
RIV/68378092:_____/08:00318745!RIV09-AV0-68378092
n4:aktivita
n8:Z n8:P
n4:aktivity
P(1ET200610406), Z(AV0Z90610518)
n4:dodaniDat
n13:2009
n4:domaciTvurceVysledku
n15:7827687
n4:druhVysledku
n19:D
n4:duvernostUdaju
n6:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
398999
n4:idVysledku
RIV/68378092:_____/08:00318745
n4:jazykVysledku
n12:cze
n4:klicovaSlova
quantitative linguistics; frequency; language of advertising
n4:klicoveSlovo
n14:frequency n14:language%20of%20advertising n14:quantitative%20linguistics
n4:kontrolniKodProRIV
[D3CC13380A86]
n4:mistoKonaniAkce
Praha
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Čeština v mluveném korpusu
n4:obor
n11:AI
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n21:1ET200610406
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2008
n4:tvurceVysledku
Pravdová, Markéta
n4:typAkce
n9:EUR
n4:zahajeniAkce
2007-09-12+02:00
n4:zamer
n17:AV0Z90610518
s:numberOfPages
9
n20:hasPublisher
Nakladatelství Lidové noviny
n7:isbn
978-80-7106-982-9