This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68378092%3A_____%2F04%3A00108915%21RIV%2F2005%2FMSM%2FA38005%2FN/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68378092%3A_____%2F04%3A00108915%21RIV%2F2005%2FMSM%2FA38005%2FN
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kognitivní a behavioristický způsob. Kognitivní a behavioristický způsob. Cognitive and behavioural methods.
dcterms:title
Ways of persuasion in advertising K způsobům persvaze v reklamních projevech K způsobům persvaze v reklamních projevech
skos:prefLabel
K způsobům persvaze v reklamních projevech K způsobům persvaze v reklamních projevech Ways of persuasion in advertising
skos:notation
RIV/68378092:_____/04:00108915!RIV/2005/MSM/A38005/N
n3:strany
131;136
n3:aktivita
n12:P n12:Z
n3:aktivity
P(LN00A063), Z(AV0Z9061902)
n3:dodaniDat
n6:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n10:7827687
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
569788
n3:idVysledku
RIV/68378092:_____/04:00108915
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
language of advertising;persuasion;sociolinguistics
n3:klicoveSlovo
n4:sociolinguistics n4:persuasion n4:language%20of%20advertising
n3:kontrolniKodProRIV
[ED2003B64AB7]
n3:mistoKonaniAkce
Tübingen
n3:mistoVydani
München
n3:nazevZdroje
Polyslav 7. Beiträge der Europäischen Slavistischen Linguistik
n3:obor
n15:AI
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n21:LN00A063
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2004
n3:tvurceVysledku
Pravdová, Markéta
n3:typAkce
n16:EUR
n3:zahajeniAkce
2003-09-18+02:00
n3:zamer
n17:AV0Z9061902
s:numberOfPages
6
n20:hasPublisher
Otto Sagner
n18:isbn
3-87690-882-5