This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68378092%3A_____%2F03%3A00108923%21RIV%2F2005%2FGA0%2FA38005%2FN/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68378092%3A_____%2F03%3A00108923%21RIV%2F2005%2FGA0%2FA38005%2FN
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Folklor, interkulturní aluze a metajazyk v reklamě. Folklore, intercultural allusion and metalanguage in advertising. Fol'klor, interkul'turnyje alluzii i metajazyk v reklame.
dcterms:title
Cultural specificity and genre development of Czech and Russion advertising Kul'turnaja specifičnost' i žanrovoje razvitije češskoj i russkoj reklamy Kulturní specifičnost a rozvoj žánrů české a ruské reklamy
skos:prefLabel
Kulturní specifičnost a rozvoj žánrů české a ruské reklamy Cultural specificity and genre development of Czech and Russion advertising Kul'turnaja specifičnost' i žanrovoje razvitije češskoj i russkoj reklamy
skos:notation
RIV/68378092:_____/03:00108923!RIV/2005/GA0/A38005/N
n3:strany
37;54
n3:aktivita
n9:P n9:Z
n3:aktivity
P(GV405/96/K096), Z(AV0Z9061902)
n3:cisloPeriodika
-
n3:dodaniDat
n8:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n7:8508259
n3:druhVysledku
n11:J
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
612925
n3:idVysledku
RIV/68378092:_____/03:00108923
n3:jazykVysledku
n18:ger
n3:klicovaSlova
language of advertising;Czech;Russian
n3:klicoveSlovo
n4:Czech n4:language%20of%20advertising n4:Russian
n3:kodStatuVydavatele
AT - Rakouská republika
n3:kontrolniKodProRIV
[30AB07529A50]
n3:nazevZdroje
Wiener Slawistischer Almanach
n3:obor
n6:AI
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n5:GV405%2F96%2FK096
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2003
n3:svazekPeriodika
52
n3:tvurceVysledku
Čmejrková, Světla
n3:zamer
n17:AV0Z9061902
s:issn
0258-6819
s:numberOfPages
18