This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68378025%3A_____%2F09%3A00330966%21RIV10-MSM-68378025/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68378025%3A_____%2F09%3A00330966%21RIV10-MSM-68378025
rdf:type
n16:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Text se zaměřuje na výběr střední školy v Česku se zaměřením na procesy vzdělanostní reprodukce/mobility a vliv kulturních zdrojů rodin v kontextu rozšiřujících se vzdělávacích příležitostí. Bylo analyzováno celkem devět skupinových diskuzí s matkami dětí a jedna diskuse s dětmi. Výsledky ukazují na důležitost významu, který přisuzují rodiny různým typům vzdělávacích institucí, představ o vzdělanostním trhu a také jednání dětí. Postoje ke vzdělání jsou vázané na vzdělanostní zázemí rodin. Text se zaměřuje na výběr střední školy v Česku se zaměřením na procesy vzdělanostní reprodukce/mobility a vliv kulturních zdrojů rodin v kontextu rozšiřujících se vzdělávacích příležitostí. Bylo analyzováno celkem devět skupinových diskuzí s matkami dětí a jedna diskuse s dětmi. Výsledky ukazují na důležitost významu, který přisuzují rodiny různým typům vzdělávacích institucí, představ o vzdělanostním trhu a také jednání dětí. Postoje ke vzdělání jsou vázané na vzdělanostní zázemí rodin. The author focuses on secondary education choice in Czech families. Particularly, the issue of educational reproduction/mobility and influence of cultural resources within conditions of widening educational opportunities are considered in an analysis of focus group discussions. Results point to an importance of meaning attributed by families to different educational institutions, ideas of educational market, and children agency. The attitudes are considerably linked to family educational background.
dcterms:title
Choosing a secondary school in families according to focus group discussions Výběr středního vzdělání v rodinách podle skupinových diskuzí Výběr středního vzdělání v rodinách podle skupinových diskuzí
skos:prefLabel
Choosing a secondary school in families according to focus group discussions Výběr středního vzdělání v rodinách podle skupinových diskuzí Výběr středního vzdělání v rodinách podle skupinových diskuzí
skos:notation
RIV/68378025:_____/09:00330966!RIV10-MSM-68378025
n3:aktivita
n7:Z n7:P
n3:aktivity
P(2D06014), Z(AV0Z70280505)
n3:cisloPeriodika
019
n3:dodaniDat
n11:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n18:7501420
n3:druhVysledku
n10:J
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
349980
n3:idVysledku
RIV/68378025:_____/09:00330966
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
focus groups; family; secondary education
n3:klicoveSlovo
n9:focus%20groups n9:secondary%20education n9:family
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[01D19C100CF1]
n3:nazevZdroje
Prague Social Science Studies
n3:obor
n8:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n13:2D06014
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2009
n3:svazekPeriodika
5
n3:tvurceVysledku
Vojtíšková, Kateřina
n3:zamer
n14:AV0Z70280505
s:issn
1801-5999
s:numberOfPages
36