This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68378025%3A_____%2F05%3A00022050%21RIV06-AV0-68378025/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68378025%3A_____%2F05%3A00022050%21RIV06-AV0-68378025
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kniha Tomáše Katrňáka navazuje na výzkum vzdělanostních nerovností v české sociologii. Oproti předchozím pracím kvantitativního charakteru se však v tomto případě jedná o kombinaci kvantitativního i kvalitativního vhledu do problematiky přenosu vzdělanostního statusu. Primárně autor hledá odpověď na otázku, proč se potomci dělnických rodičů stávají po průchodu vzdělanostním systémem opět dělníky. The book written by Tomáš Katrňák continues in research of educational inequalities in the Czech Republic. In contrast to previous quantitative works this is a combination of both quantitative and qualitative views to issue of educational status transmission. The author primarily search for an answer to the question, why the offspring of working class become after passing the educational system the working class again. Kniha Tomáše Katrňáka navazuje na výzkum vzdělanostních nerovností v české sociologii. Oproti předchozím pracím kvantitativního charakteru se však v tomto případě jedná o kombinaci kvantitativního i kvalitativního vhledu do problematiky přenosu vzdělanostního statusu. Primárně autor hledá odpověď na otázku, proč se potomci dělnických rodičů stávají po průchodu vzdělanostním systémem opět dělníky.
dcterms:title
Recenze Review Recenze
skos:prefLabel
Review Recenze Recenze
skos:notation
RIV/68378025:_____/05:00022050!RIV06-AV0-68378025
n5:strany
156;160
n5:aktivita
n6:P n6:Z
n5:aktivity
P(GA403/03/0340), Z(AV0Z70280505)
n5:cisloPeriodika
1
n5:dodaniDat
n16:2006
n5:domaciTvurceVysledku
n13:6728820
n5:druhVysledku
n18:J
n5:duvernostUdaju
n9:S
n5:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
540201
n5:idVysledku
RIV/68378025:_____/05:00022050
n5:jazykVysledku
n10:cze
n5:klicovaSlova
educational reproduction; educational inequality
n5:klicoveSlovo
n11:educational%20inequality n11:educational%20reproduction
n5:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n5:kontrolniKodProRIV
[E3FC3A9ABBAD]
n5:nazevZdroje
Sociologický Časopis-Czech Sociological Review
n5:obor
n14:AO
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:projekt
n7:GA403%2F03%2F0340
n5:rokUplatneniVysledku
n16:2005
n5:svazekPeriodika
41
n5:tvurceVysledku
Simonová, Natalie
n5:zamer
n12:AV0Z70280505
s:issn
0038-0288
s:numberOfPages
5