This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68081740%3A_____%2F12%3A00383823%21RIV14-GA0-68081740/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68081740%3A_____%2F12%3A00383823%21RIV14-GA0-68081740
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Cílem studie je analýza vztahů mezi frekvencí hraní počítačových her a tvořivostí u české populace dospívajících. Vyšetření bylo provedeno pomocí Torranceho testu tvořivosti (test Neúplných figur zaměřený na neverbální tvořivost) a originálního testu Opice (verbální tvořivost) v 8. ročnících ZŠ a v terciích víceletého gymnázia (N=121). Pozornost byla věnována také typům nejoblíbenějších her a tomu, kolik času jimi respondenti tráví. Předpokládaný negativní vztah mezi tvořivostí a počítačovým hráčstvím byl prokázán pouze v případě neverbální tvořivosti. Významné rozdíly v tvořivosti byly dále zjištěny z hlediska kategorie preferovaných her, pohlaví a typu školy. Cílem studie je analýza vztahů mezi frekvencí hraní počítačových her a tvořivostí u české populace dospívajících. Vyšetření bylo provedeno pomocí Torranceho testu tvořivosti (test Neúplných figur zaměřený na neverbální tvořivost) a originálního testu Opice (verbální tvořivost) v 8. ročnících ZŠ a v terciích víceletého gymnázia (N=121). Pozornost byla věnována také typům nejoblíbenějších her a tomu, kolik času jimi respondenti tráví. Předpokládaný negativní vztah mezi tvořivostí a počítačovým hráčstvím byl prokázán pouze v případě neverbální tvořivosti. Významné rozdíly v tvořivosti byly dále zjištěny z hlediska kategorie preferovaných her, pohlaví a typu školy. The aim of a study is to analyze the relationship between frequency of playing computer games and creativity performance in Czech adolescents. Subjects (N=121, 8th grade) were submitted to the Torrance Test of Creative Thinking (incomplete figures, nonverbal component) and an original test of verbal creativity, Monkey (verbal component of creativity). In addition, respondents answered questions concerning their playing of the computer games: frequency, and game preferences. The hypothesis that adolescents’ creativity is negatively related to playing computer games was verified only in the case of the nonverbal creativity. Moreover, results indicate important findings with regard to the type of preferred games, gender, and type of school.
dcterms:title
Playing of computer games by adolescents in relation to their creativity Hraní počítačových her u adolescentů ve vztahu k jejich tvořivosti Hraní počítačových her u adolescentů ve vztahu k jejich tvořivosti
skos:prefLabel
Hraní počítačových her u adolescentů ve vztahu k jejich tvořivosti Hraní počítačových her u adolescentů ve vztahu k jejich tvořivosti Playing of computer games by adolescents in relation to their creativity
skos:notation
RIV/68081740:_____/12:00383823!RIV14-GA0-68081740
n15:predkladatel
n16:ico%3A68081740
n3:aktivita
n6:V n6:Z n6:P
n3:aktivity
P(GAP407/12/2325), V, Z(AV0Z70250504)
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n13:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n18:7882173
n3:druhVysledku
n12:J
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
139771
n3:idVysledku
RIV/68081740:_____/12:00383823
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
adolescents; computer games; nonverbal creativity; verbal creativity; gender
n3:klicoveSlovo
n7:gender n7:computer%20games n7:adolescents n7:nonverbal%20creativity n7:verbal%20creativity
n3:kodStatuVydavatele
SK - Slovenská republika
n3:kontrolniKodProRIV
[A621ACFC906B]
n3:nazevZdroje
Psychológia a patopsychológia dieťaťa
n3:obor
n14:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n9:GAP407%2F12%2F2325
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n3:svazekPeriodika
46
n3:tvurceVysledku
Zvěřinová, J. Janošová, Pavlína
n3:zamer
n17:AV0Z70250504
s:issn
0555-5574
s:numberOfPages
18