This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68081723%3A_____%2F05%3A00024689%21RIV06-AV0-68081723/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68081723%3A_____%2F05%3A00024689%21RIV06-AV0-68081723
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
The calculation of residual fatigue life of railway set is described in the contribution. The initial defect is modeled as a semicircular crack, which propagates preferentially in normal mode of loading perpendicularly on the axis of the axle. The conservative approach based on linear elastic fracture mechanics was chosen for residual fatigue life prediction. The aim of calculation is to determine number of loading cycles, which permits safe run of the railway axle, i.e. the dependence of crack depth on number of loading cycles for given loading spectrum. V příspěvku je popsán postup použitý pro výpočet únavové zbytkové životnosti železničního dvoukolí. Počáteční defekt je modelovaný jako polokruhová trhlina, která se šíří přednostně v normálovém módu namáhání kolmo na osu nápravy. Pro stanovení únavové zbytkové životnosti nápravy s definovaným defektem typu trhlina byl zvolen konzervativní přístup vycházející z lineárně elastické lomové mechaniky (LELM). Cílem výpočtů je stanovit odpovídající počet zátěžných cyklů, který umožní další bezpečný provoz nápravy, tj. stanovit závislost hloubky trhliny na počtu cyklů pro zadané zatěžovací spektrum. Klíčovým bodem takových výpočtů je stanovení K-kalibrační křivky, tj. závislosti velikosti faktoru intenzity napětí K na velikosti trhliny (v tomto případě charakterizovanou hloubkou trhliny). V příspěvku je popsán postup použitý pro výpočet únavové zbytkové životnosti železničního dvoukolí. Počáteční defekt je modelovaný jako polokruhová trhlina, která se šíří přednostně v normálovém módu namáhání kolmo na osu nápravy. Pro stanovení únavové zbytkové životnosti nápravy s definovaným defektem typu trhlina byl zvolen konzervativní přístup vycházející z lineárně elastické lomové mechaniky (LELM). Cílem výpočtů je stanovit odpovídající počet zátěžných cyklů, který umožní další bezpečný provoz nápravy, tj. stanovit závislost hloubky trhliny na počtu cyklů pro zadané zatěžovací spektrum. Klíčovým bodem takových výpočtů je stanovení K-kalibrační křivky, tj. závislosti velikosti faktoru intenzity napětí K na velikosti trhliny (v tomto případě charakterizovanou hloubkou trhliny).
dcterms:title
Calculation of residual fatigue life of railway set Výpočet únavové zbytkové životnosti železničního dvoukolí Výpočet únavové zbytkové životnosti železničního dvoukolí
skos:prefLabel
Calculation of residual fatigue life of railway set Výpočet únavové zbytkové životnosti železničního dvoukolí Výpočet únavové zbytkové životnosti železničního dvoukolí
skos:notation
RIV/68081723:_____/05:00024689!RIV06-AV0-68081723
n3:strany
77;92
n3:aktivita
n6:P n6:Z
n3:aktivity
P(1QS200410502), Z(AV0Z20410507)
n3:dodaniDat
n7:2006
n3:domaciTvurceVysledku
n8:6154557 n8:3875636 n8:1161415
n3:druhVysledku
n12:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
550049
n3:idVysledku
RIV/68081723:_____/05:00024689
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
residual life time estimation; fatigue crack propagation; railway wheel set
n3:klicoveSlovo
n4:railway%20wheel%20set n4:fatigue%20crack%20propagation n4:residual%20life%20time%20estimation
n3:kontrolniKodProRIV
[63846543B5F5]
n3:mistoKonaniAkce
Plzeň
n3:mistoVydani
Plzeň
n3:nazevZdroje
Výpočty konstrukcí metodou konečných prvků 2005
n3:obor
n20:JL
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:projekt
n19:1QS200410502
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2005
n3:tvurceVysledku
Matušek, P. Knésl, Zdeněk Hutař, Pavel Náhlík, Luboš
n3:typAkce
n13:CST
n3:zahajeniAkce
2005-11-24+01:00
n3:zamer
n10:AV0Z20410507
s:numberOfPages
16
n14:hasPublisher
Západočeská univerzita v Plzni
n21:isbn
80-7043-419-8