This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F67985955%3A_____%2F07%3A00307096%21RIV08-AV0-67985955/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F67985955%3A_____%2F07%3A00307096%21RIV08-AV0-67985955
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Esej tematizuje problém výuky filosofie na střední škole. Zkoumá prostor, který se otevírá mezi nemožností učit na této úrovni vzdělávání filosofii jako systematickou disciplinu s testovatelným postupem osvojování si znalostí a mezi citlivostí mladých lidí k nesmiřitelným krutostem světa. Využívá přitom modelově výklad o smrtelnosti jako bytostném rozlišovacím rysu mezi člověkem a zvířetem. The essay is focused on teaching philosophy at high schools. It orders to survey a space for philosophizing which is opened between the impossibility of teaching philosophy as a systematic discipline with the testable advancement of the knowledge and the sensibility of young people to the irreconciable cruelties of the world. Esej tematizuje problém výuky filosofie na střední škole. Zkoumá prostor, který se otevírá mezi nemožností učit na této úrovni vzdělávání filosofii jako systematickou disciplinu s testovatelným postupem osvojování si znalostí a mezi citlivostí mladých lidí k nesmiřitelným krutostem světa. Využívá přitom modelově výklad o smrtelnosti jako bytostném rozlišovacím rysu mezi člověkem a zvířetem.
dcterms:title
Jak vyučovat děti filosofii aneb o dívce, smrti a výsměchu, o velrybě nemluvě How to teach children philosophy or on a girl, death and derision to say nothing of a whale Jak vyučovat děti filosofii aneb o dívce, smrti a výsměchu, o velrybě nemluvě
skos:prefLabel
How to teach children philosophy or on a girl, death and derision to say nothing of a whale Jak vyučovat děti filosofii aneb o dívce, smrti a výsměchu, o velrybě nemluvě Jak vyučovat děti filosofii aneb o dívce, smrti a výsměchu, o velrybě nemluvě
skos:notation
RIV/67985955:_____/07:00307096!RIV08-AV0-67985955
n3:strany
190;208
n3:aktivita
n15:Z
n3:aktivity
Z(AV0Z90090514)
n3:dodaniDat
n12:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n19:2017806
n3:druhVysledku
n5:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
427864
n3:idVysledku
RIV/67985955:_____/07:00307096
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
mortality; animal; instrument; philosophy; teaching; curriculum
n3:klicoveSlovo
n8:mortality n8:animal n8:curriculum n8:philosophy n8:instrument n8:teaching
n3:kontrolniKodProRIV
[544552A951B4]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Multikulturalita a výchova k občanství
n3:obor
n10:AA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2007
n3:tvurceVysledku
Profant, Martin
n3:typAkce
n6:CST
n3:zahajeniAkce
2007-08-20+02:00
n3:zamer
n14:AV0Z90090514
s:numberOfPages
19
n16:hasPublisher
Epocha
n18:isbn
978-80-87027-37-0