This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F67985840%3A_____%2F14%3A00441505%21RIV15-GA0-67985840/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F67985840%3A_____%2F14%3A00441505%21RIV15-GA0-67985840
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Problem solving we can support by problem posing. The paper shows the different possibilities of problem posing (to a given calculation, to the given data or results, to given structure) and their illustrations through problems posed by students and teachers. It is outlined that problem posing can be understood as a goal of education, training and diagnostic tool and as a source of motivation. Řešení úloh můžeme podpořit tak, že řešitelé úlohy také tvoří. V příspěvku jsou ukázány různé možnosti tvoření úloh (k danému výpočtu, se zadanými údaji nebo výsledkem, určené struktury) a jejich ilustrace pomocí úloh vytvořených studenty učitelství. Je naznačeno, že tvoření úloh lze chápat jako cíl vzdělávání, vzdělávací a diagnostický prostředek a také jako zdroj motivace. Řešení úloh můžeme podpořit tak, že řešitelé úlohy také tvoří. V příspěvku jsou ukázány různé možnosti tvoření úloh (k danému výpočtu, se zadanými údaji nebo výsledkem, určené struktury) a jejich ilustrace pomocí úloh vytvořených studenty učitelství. Je naznačeno, že tvoření úloh lze chápat jako cíl vzdělávání, vzdělávací a diagnostický prostředek a také jako zdroj motivace.
dcterms:title
Problem solving and problem posing (not only in teacher training) Řešení a tvoření úloh (nejen v přípravě učitelů) Řešení a tvoření úloh (nejen v přípravě učitelů)
skos:prefLabel
Řešení a tvoření úloh (nejen v přípravě učitelů) Problem solving and problem posing (not only in teacher training) Řešení a tvoření úloh (nejen v přípravě učitelů)
skos:notation
RIV/67985840:_____/14:00441505!RIV15-GA0-67985840
n3:aktivita
n11:P n11:I
n3:aktivity
I, P(GA14-01417S)
n3:dodaniDat
n13:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n16:8286469
n3:druhVysledku
n9:D
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
42372
n3:idVysledku
RIV/67985840:_____/14:00441505
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
problem solving; problem posing; structure of problem
n3:klicoveSlovo
n10:problem%20solving n10:problem%20posing n10:structure%20of%20problem
n3:kontrolniKodProRIV
[32D05D780A8D]
n3:mistoKonaniAkce
Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Dva dny s didaktikou matematiky 2014
n3:obor
n7:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n4:GA14-01417S
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2014
n3:tvurceVysledku
Hošpesová, A. Tichá, Marie
n3:typAkce
n17:CST
n3:zahajeniAkce
2014-02-13+01:00
s:numberOfPages
9
n20:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
n18:isbn
978-80-7290-801-1