This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F67985840%3A_____%2F06%3A00082043%21RIV07-AV0-67985840/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F67985840%3A_____%2F06%3A00082043%21RIV07-AV0-67985840
rdf:type
skos:Concept n21:Vysledek
dcterms:description
Článek popisuje tři didaktická prostředí jako alternativu k rýsování. Týkají se konstrukcí geometrických útvarů užitím skládaček, překládáním papíru a pomocí provázku. Reprezentační prostředí jsou prezentována na konstrukcích mnohoúhelníků. The paper describes three didactic environments as an alternative to drawing. They concern constructions of geometric figures using puzzles, folding paper and using strings. These representational environments are presented on constructions of polygons. Článek popisuje tři didaktická prostředí jako alternativu k rýsování. Týkají se konstrukcí geometrických útvarů užitím skládaček, překládáním papíru a pomocí provázku. Reprezentační prostředí jsou prezentována na konstrukcích mnohoúhelníků.
dcterms:title
Geometric constructions from the point of view of various didactic environments Geometrické konstrukce z pohledu různých didaktických prostředí Geometrické konstrukce z pohledu různých didaktických prostředí
skos:prefLabel
Geometric constructions from the point of view of various didactic environments Geometrické konstrukce z pohledu různých didaktických prostředí Geometrické konstrukce z pohledu různých didaktických prostředí
skos:notation
RIV/67985840:_____/06:00082043!RIV07-AV0-67985840
n6:strany
187;195
n6:aktivita
n7:P n7:Z
n6:aktivity
P(GA406/05/2444), P(GP406/03/D052), Z(AV0Z10190503)
n6:dodaniDat
n13:2007
n6:domaciTvurceVysledku
n17:4916751
n6:druhVysledku
n12:D
n6:duvernostUdaju
n18:S
n6:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
477015
n6:idVysledku
RIV/67985840:_____/06:00082043
n6:jazykVysledku
n14:cze
n6:klicovaSlova
teaching of geometry; representation; construction
n6:klicoveSlovo
n10:teaching%20of%20geometry n10:construction n10:representation
n6:kontrolniKodProRIV
[2723BD63DD3A]
n6:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n6:mistoVydani
Plzeň
n6:nazevZdroje
Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let (Sborník příspěvků)
n6:obor
n9:AM
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n6:pocetTvurcuVysledku
1
n6:projekt
n8:GA406%2F05%2F2444 n8:GP406%2F03%2FD052
n6:rokUplatneniVysledku
n13:2006
n6:tvurceVysledku
Roubíček, Filip
n6:typAkce
n16:CST
n6:zahajeniAkce
2005-10-13+02:00
n6:zamer
n15:AV0Z10190503
s:numberOfPages
9
n19:hasPublisher
Vydavatelský servis
n20:isbn
80-86843-08-4