This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F67985840%3A_____%2F06%3A00032138%21RIV07-AV0-67985840/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F67985840%3A_____%2F06%3A00032138%21RIV07-AV0-67985840
rdf:type
skos:Concept n21:Vysledek
dcterms:description
Za jádro profesního růstu učitelů považujeme kultivaci jejich oborově didaktické kompetence. To znamená kultivaci znalosti oboru a jeho didaktického zpracování i dovednost jeho realizace v praxi. V příspěvku jsou ukázány rozdíly v individuálních reflexích učitelů, kteří mají různou míru zkušeností s prováděním reflexe a je naznačen přínos kolektivní reflexe při zvyšování profesionální kompetence učitelů. Za jádro profesního růstu učitelů považujeme kultivaci jejich oborově didaktické kompetence. To znamená kultivaci znalosti oboru a jeho didaktického zpracování i dovednost jeho realizace v praxi. V příspěvku jsou ukázány rozdíly v individuálních reflexích učitelů, kteří mají různou míru zkušeností s prováděním reflexe a je naznačen přínos kolektivní reflexe při zvyšování profesionální kompetence učitelů. As the core of the professional growth of teachers we understand the cultivation of their subject-didactical competence. It means empowering the knowledge of subject and its didactical elaboration as well as practical capability. In the contribution we show the differences in individual written reflections of teachers. The contribution of the joint reflection to the improvement of professional competence of teachers is outlined.
dcterms:title
Po stopách rozvíjení kompetencí učitelů; pohledy zevnitř i zvenku Po stopách rozvíjení kompetencí učitelů; pohledy zevnitř i zvenku Following the path of teachers´competence empovering
skos:prefLabel
Po stopách rozvíjení kompetencí učitelů; pohledy zevnitř i zvenku Po stopách rozvíjení kompetencí učitelů; pohledy zevnitř i zvenku Following the path of teachers´competence empovering
skos:notation
RIV/67985840:_____/06:00032138!RIV07-AV0-67985840
n3:strany
140;144
n3:aktivita
n10:Z n10:P
n3:aktivity
P(GA406/05/2444), Z(AV0Z10190503)
n3:dodaniDat
n15:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n4:1807625 n4:8286469
n3:druhVysledku
n19:D
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
492363
n3:idVysledku
RIV/67985840:_____/06:00032138
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
professionalisation of teacher´s work; individual reflection; qualified join reflection
n3:klicoveSlovo
n14:professionalisation%20of%20teacher%C2%B4s%20work n14:individual%20reflection n14:qualified%20join%20reflection
n3:kontrolniKodProRIV
[7C92141EE041]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
Matematika jako prostředí pro rozvoj osobnosti žáka primární školy
n3:obor
n20:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n11:GA406%2F05%2F2444
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2006
n3:tvurceVysledku
Tichá, Marie Macháčková, Jana
n3:typAkce
n6:CST
n3:zahajeniAkce
2006-04-19+02:00
n3:zamer
n8:AV0Z10190503
s:numberOfPages
5
n13:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci. Pedagogická fakulta
n17:isbn
80-244-1311-6