This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F67985807%3A_____%2F04%3A00405377%21RIV08-AV0-67985807/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F67985807%3A_____%2F04%3A00405377%21RIV08-AV0-67985807
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek se zabývá postavením elektronické výuky v současné informační společnosti a problematice jejího úspěšného zavádění do praxe. Dále článek řeší, zda je virtuální vzdělávání implementované v praxi přínosné a efektivní a jakým způsobem lze využít možnosti a různé formy E-learningu. This article deals with position of E-learning in present information community and problems of successfull implementing E-learning in the practice. Further this article solves, if virtual learning which is implemented in practice is benefit for students and what is way of using posibilities and different forms of E-learning Článek se zabývá postavením elektronické výuky v současné informační společnosti a problematice jejího úspěšného zavádění do praxe. Dále článek řeší, zda je virtuální vzdělávání implementované v praxi přínosné a efektivní a jakým způsobem lze využít možnosti a různé formy E-learningu.
dcterms:title
Problematika návrhu a zavádění elektronické výuky do praxe Problems of designing and implemating e-learning in the practice Problematika návrhu a zavádění elektronické výuky do praxe
skos:prefLabel
Problems of designing and implemating e-learning in the practice Problematika návrhu a zavádění elektronické výuky do praxe Problematika návrhu a zavádění elektronické výuky do praxe
skos:notation
RIV/67985807:_____/04:00405377!RIV08-AV0-67985807
n4:strany
568;573
n4:aktivita
n15:V
n4:aktivity
V
n4:dodaniDat
n14:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n17:3719707
n4:druhVysledku
n5:D
n4:duvernostUdaju
n13:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
582196
n4:idVysledku
RIV/67985807:_____/04:00405377
n4:jazykVysledku
n12:cze
n4:klicovaSlova
elektronická výuka; virtuální vzdělávání; informační společnost; praxe
n4:klicoveSlovo
n11:informa%C4%8Dn%C3%AD%20spole%C4%8Dnost n11:elektronick%C3%A1%20v%C3%BDuka n11:virtu%C3%A1ln%C3%AD%20vzd%C4%9Bl%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD n11:praxe
n4:kontrolniKodProRIV
[733029D0349D]
n4:mistoKonaniAkce
Praha
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Agrární perspektivy
n4:obor
n16:IN
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n14:2004
n4:tvurceVysledku
Vynikarová, Dana
n4:typAkce
n10:EUR
n4:zahajeniAkce
2004-09-22+02:00
s:numberOfPages
56
n8:hasPublisher
Česká zemědělská univerzita v Praze