This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F67985556%3A_____%2F14%3A00429121%21RIV15-AV0-67985556/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F67985556%3A_____%2F14%3A00429121%21RIV15-AV0-67985556
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Advanced Driver Assistance Systems are proposed to support drivers avoid, or mitigate, the effect of crashes. Among these systems includes systems like warning before forward collision or lane departure warning systems. Important category represents as well systems, that are enable to identify vulnerable participants of traffic - pedestrians, cyclists and other based on embedded vehicle system response and personal transferable device. Advanced Driver Assistance Systems imply variable functions and their scope is continuously increased, whereby is growing up number of cooperative systems. Until present time were assessed instructions for usage vehicle information systems by ITS Informal Group (Working Group setup on March 2010 in terms of World Forum for harmonization vehicle regulations), nevertheless have not been yet stated instructions for implementation warning and control systems. Purpose of this paper is to specify and introduce technical requirements for these systems. Advanced Driver Assistance Systems (ADAS, pokročilé asistenční systémy řidiče) jsou systémy, které pomáhají řidiči vyhnout se nehodě zcela, nebo zmírnit její následky. Mezi tyto systémy patří například systém varování před čelní srážkou nebo varovný systém vyjetí vozidla z jízdního pruhu. Důležitou kategorii jsou rovněž systémy, které umožňují identifikovat jiné účastníky silničního provozu, zejména zranitelné účastníky provozu – chodce, cyklisty a další na základě odezvy zařízení ve vozidle a zařízení, které je lokalizováno u dané osoby. Pokročilé asistenční systémy řidiče zahrnují celou řadu funkcí a jejich rozsah se neustále rozšiřuje, čímž se zvětšuje i počet spolupracujících systémů.Do současné doby byly stanoveny pokyny pro užití vozidlových informačních systémů skupinou ITS Informal Group (pracovní skupina založená v březnu 2010 v rámci Světového fóra pro harmonizaci vozidlových předpisů), ovšem ještě nebyly stanoveny pokyny pro užití systémů varovných a řídicích. Představení a stanovení technických požadavků pro tyto systémy se věnuje tento příspěvek. Advanced Driver Assistance Systems (ADAS, pokročilé asistenční systémy řidiče) jsou systémy, které pomáhají řidiči vyhnout se nehodě zcela, nebo zmírnit její následky. Mezi tyto systémy patří například systém varování před čelní srážkou nebo varovný systém vyjetí vozidla z jízdního pruhu. Důležitou kategorii jsou rovněž systémy, které umožňují identifikovat jiné účastníky silničního provozu, zejména zranitelné účastníky provozu – chodce, cyklisty a další na základě odezvy zařízení ve vozidle a zařízení, které je lokalizováno u dané osoby. Pokročilé asistenční systémy řidiče zahrnují celou řadu funkcí a jejich rozsah se neustále rozšiřuje, čímž se zvětšuje i počet spolupracujících systémů.Do současné doby byly stanoveny pokyny pro užití vozidlových informačních systémů skupinou ITS Informal Group (pracovní skupina založená v březnu 2010 v rámci Světového fóra pro harmonizaci vozidlových předpisů), ovšem ještě nebyly stanoveny pokyny pro užití systémů varovných a řídicích. Představení a stanovení technických požadavků pro tyto systémy se věnuje tento příspěvek.
dcterms:title
Varovné systémy řidiče Varovné systémy řidiče Driver warning systems
skos:prefLabel
Varovné systémy řidiče Driver warning systems Varovné systémy řidiče
skos:notation
RIV/67985556:_____/14:00429121!RIV15-AV0-67985556
n3:aktivita
n13:I n13:N
n3:aktivity
I, N
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n4:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n12:8704856
n3:druhVysledku
n10:J
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
53027
n3:idVysledku
RIV/67985556:_____/14:00429121
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
Advanced Driver Assistance Systems; Electronic Vehicle Systems; Vehicle Safety
n3:klicoveSlovo
n5:Advanced%20Driver%20Assistance%20Systems n5:Vehicle%20Safety n5:Electronic%20Vehicle%20Systems
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[F550F57ABFDA]
n3:nazevZdroje
DOPRAVNÍ INŽENÝRSTVÍ
n3:obor
n16:JB
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2014
n3:svazekPeriodika
2014
n3:tvurceVysledku
Šucha, M. Plíhal, Jiří
s:issn
1801-8890
s:numberOfPages
4