This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F67985556%3A_____%2F13%3A00398272%21RIV14-AV0-67985556/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F67985556%3A_____%2F13%3A00398272%21RIV14-AV0-67985556
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The paper introduces the current state of research project related to yaw moment control, anti-lock braking and traction control through the employment of effective torque vectoring strategies for fully electric vehicles. In particular, the adoption of individually controlled electric powertrains with the aim of tuning the vehicle dynamic characteristics in steady-state and transient conditions is discussed. Předmětem příspěvku je stručné představení aktivit řešených v rámci výzkumného projektu E-VECTOORC financovaného 7. rámcovým programem Evropského společenství jako součást evropské Iniciativy za zelené automobily. Projekt je zaměřen na řízení krouticího momentu jednotlivých kol elektromobilu za podmínek jízdy na a mimo pozemní komunikaci. Tříletý projekt je řešen konsorciem partnerských společností a výzkumných institucí Univerzita v Surrey, Technická univerzita v Ilmenau, Jaguár Land Rover, Flanders' Drive, Inverto, Fundacion CIDAUT, Instituto Tecnológico de Aragón, ŠKODA AUTO a.s., VIF a TRW. Cílem projektu je vyvinout a integrovat různé asistenční vozidlové systémy, jako například ABS, ESP, řízení hnací síly a přenášeného krouticího momentu včetně pokročilých asistenčních systémů pro řidiče pro plně elektrická vozidla s různými koncepcemi umístění pohonných jednotek. Předmětem příspěvku je stručné představení aktivit řešených v rámci výzkumného projektu E-VECTOORC financovaného 7. rámcovým programem Evropského společenství jako součást evropské Iniciativy za zelené automobily. Projekt je zaměřen na řízení krouticího momentu jednotlivých kol elektromobilu za podmínek jízdy na a mimo pozemní komunikaci. Tříletý projekt je řešen konsorciem partnerských společností a výzkumných institucí Univerzita v Surrey, Technická univerzita v Ilmenau, Jaguár Land Rover, Flanders' Drive, Inverto, Fundacion CIDAUT, Instituto Tecnológico de Aragón, ŠKODA AUTO a.s., VIF a TRW. Cílem projektu je vyvinout a integrovat různé asistenční vozidlové systémy, jako například ABS, ESP, řízení hnací síly a přenášeného krouticího momentu včetně pokročilých asistenčních systémů pro řidiče pro plně elektrická vozidla s různými koncepcemi umístění pohonných jednotek.
dcterms:title
Stanovení vlivu asistenčních systémů na průběh stability jízdy v rámci projektu E-VECTOORC Stanovení vlivu asistenčních systémů na průběh stability jízdy v rámci projektu E-VECTOORC Assesment of assistant systems influence to the process vehicle drive stability in terms of project E_VECTOORC
skos:prefLabel
Assesment of assistant systems influence to the process vehicle drive stability in terms of project E_VECTOORC Stanovení vlivu asistenčních systémů na průběh stability jízdy v rámci projektu E-VECTOORC Stanovení vlivu asistenčních systémů na průběh stability jízdy v rámci projektu E-VECTOORC
skos:notation
RIV/67985556:_____/13:00398272!RIV14-AV0-67985556
n8:predkladatel
n13:ico%3A67985556
n3:aktivita
n6:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n12:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n11:8704856
n3:druhVysledku
n14:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
107617
n3:idVysledku
RIV/67985556:_____/13:00398272
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
vehicle dynamics; stability; fully electric vehicles; simulation; Huma Machine Interface
n3:klicoveSlovo
n4:fully%20electric%20vehicles n4:vehicle%20dynamics n4:stability n4:Huma%20Machine%20Interface n4:simulation
n3:kontrolniKodProRIV
[A54CDE21A606]
n3:mistoKonaniAkce
Vyškov
n3:mistoVydani
Vyškov
n3:nazevZdroje
Sborník příspěvků odborné konference
n3:obor
n5:KA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2013
n3:tvurceVysledku
Machan, J. Nedoma, P. Plíhal, Jiří
n3:typAkce
n19:EUR
n3:zahajeniAkce
2013-11-05+01:00
s:numberOfPages
9
n16:hasPublisher
Velitelství výcviku - Vojenská akademie
n17:isbn
978-80-904625-4-0