This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F67179843%3A_____%2F12%3A00377966%21RIV13-AV0-67179843/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F67179843%3A_____%2F12%3A00377966%21RIV13-AV0-67179843
rdf:type
skos:Concept n7:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://envigogika.cuni.cz/index.php/cz/recenzovane-clanky/201-envigogika-2012-vii-1/659-globalni-zmena-klimatu-moznosti-didaktickeho-zpracovani-tematu-na-urovni-strednich-skol
dcterms:description
Text se zabývá možnostmi zpracování tématu globální změny klimatu ve výuce na úrovni středního školství. V první části se zaměřuje na téma globální změny klimatu a jeho využití v environmentální výchově. Představuje zde koncept %22social amplification%22 a jakým způsobem souvisí s percepcí a interpretací environmentálních témat. Další část obsahuje návrh pracovní metodiky pro hodnocení a analýzu různorodých informačních zdrojů pro potřeby výuky. Využívá několik hodnotících kritérií, například hod notící škálu alarmistický - skeptický. Nakonec představuje praktickou aplikaci metodiky analýzy na příkladě několika informačních pramenů. Obsahuje také dvě přílohy - didaktickou analýzu učebnice „Environmentální výchova“ a ukázku výukové jednotky „Planeta Země: seznamte se“. Text se zabývá možnostmi zpracování tématu globální změny klimatu ve výuce na úrovni středního školství. V první části se zaměřuje na téma globální změny klimatu a jeho využití v environmentální výchově. Představuje zde koncept %22social amplification%22 a jakým způsobem souvisí s percepcí a interpretací environmentálních témat. Další část obsahuje návrh pracovní metodiky pro hodnocení a analýzu různorodých informačních zdrojů pro potřeby výuky. Využívá několik hodnotících kritérií, například hod notící škálu alarmistický - skeptický. Nakonec představuje praktickou aplikaci metodiky analýzy na příkladě několika informačních pramenů. Obsahuje také dvě přílohy - didaktickou analýzu učebnice „Environmentální výchova“ a ukázku výukové jednotky „Planeta Země: seznamte se“. The work deals with %22global climate change%22 and methods how to work it up in the process of education. This topic is suitable for using in cross-disciplinary theme Environmental education. The aim of the work is to show its interdisciplinary character and diffusing through various educational themes. The first part of the paper describes the key terms and introduces the concept of social amplification. Then the paper analyzes various resources and its usefulness for education with using concept of social amplification for alarmistic - skeptical scale of interpretation information about global climate change. Another part creates work version of quick analysis of information sources for using in education. Work ends up with recommendation for practical using in education. Moreover, appendix includes didactic analysis of textbook “Environmental Education and draft of educational unions concerning to topic global climate change “Planet Earth: Introduction.
dcterms:title
Global Climate Change. Possibilities of Didactic Adapting on Secondary Education Level Globální změna klimatu. Možnosti didaktického zpracování tématu na úrovni středních škol Globální změna klimatu. Možnosti didaktického zpracování tématu na úrovni středních škol
skos:prefLabel
Globální změna klimatu. Možnosti didaktického zpracování tématu na úrovni středních škol Globální změna klimatu. Možnosti didaktického zpracování tématu na úrovni středních škol Global Climate Change. Possibilities of Didactic Adapting on Secondary Education Level
skos:notation
RIV/67179843:_____/12:00377966!RIV13-AV0-67179843
n7:predkladatel
n11:ico%3A67179843
n5:aktivita
n10:I n10:P
n5:aktivity
I, P(ED1.1.00/02.0073), P(EE2.4.31.0056)
n5:cisloPeriodika
1
n5:dodaniDat
n13:2013
n5:domaciTvurceVysledku
n8:6446671
n5:druhVysledku
n9:J
n5:duvernostUdaju
n19:S
n5:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
138230
n5:idVysledku
RIV/67179843:_____/12:00377966
n5:jazykVysledku
n17:cze
n5:klicovaSlova
global climate change; environmental education; didactics; social amplification
n5:klicoveSlovo
n16:environmental%20education n16:global%20climate%20change n16:social%20amplification n16:didactics
n5:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n5:kontrolniKodProRIV
[61D73706D604]
n5:nazevZdroje
Envigogika
n5:obor
n12:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:projekt
n6:EE2.4.31.0056 n6:ED1.1.00%2F02.0073
n5:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n5:svazekPeriodika
7
n5:tvurceVysledku
Duží, Barbora
s:issn
1802-3061
s:numberOfPages
17