This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18470%2F11%3A10070008%21RIV12-GA0-18470___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18470%2F11%3A10070008%21RIV12-GA0-18470___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://www.jtie.upol.cz/clanky_1_2011/JTIE%2001-2011_COMPLET_priloha_2.pdf
dcterms:description
Článek se zabývá situací, která nastala v rámci procesu implementace ICT do vyučovacího procesu, konkrétně v oblasti terciárního vzdělávání. Pozornost je věnována Prenskeho teorii %22digitálních domorodců%22 a %22digitálních přistěhovalců%22. Následně je v praktických podmínkách e- společnosti představena inovovaná varianta tradiční a revidované verze Bloomovy taxonomie vzdělávacích cílů aplikovaná v procesu výuky podporované moderními technologiemi. Článek se zabývá situací, která nastala v rámci procesu implementace ICT do vyučovacího procesu, konkrétně v oblasti terciárního vzdělávání. Pozornost je věnována Prenskeho teorii %22digitálních domorodců%22 a %22digitálních přistěhovalců%22. Následně je v praktických podmínkách e- společnosti představena inovovaná varianta tradiční a revidované verze Bloomovy taxonomie vzdělávacích cílů aplikovaná v procesu výuky podporované moderními technologiemi. The paper deals with changes which arose within the process of ICT implementation in the tertiary education. Special attention is paid to Prensky´s %22digital natives%22 and %22digital immigrants%22 and their mismatches in mutual requirements and needs. The problem is reflected in the Bloom´s taxonomy of educational objectives under the conditions of e-society which resulted in defining the innovative version. Approaches appreciated by current learners are included in the constructivist concept applied in education.
dcterms:title
Redefinice taxonomie výukových cílů a její aplikace v inženýrské e-pedagogice Re-definition of the taxonomy of educational objectives and its application in engineering e-pedagogy Redefinice taxonomie výukových cílů a její aplikace v inženýrské e-pedagogice
skos:prefLabel
Redefinice taxonomie výukových cílů a její aplikace v inženýrské e-pedagogice Re-definition of the taxonomy of educational objectives and its application in engineering e-pedagogy Redefinice taxonomie výukových cílů a její aplikace v inženýrské e-pedagogice
skos:notation
RIV/62690094:18470/11:10070008!RIV12-GA0-18470___
n14:predkladatel
n15:orjk%3A18470
n4:aktivita
n9:P
n4:aktivity
P(GAP407/10/0632)
n4:cisloPeriodika
1
n4:dodaniDat
n6:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n18:4851072
n4:druhVysledku
n8:J
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
226034
n4:idVysledku
RIV/62690094:18470/11:10070008
n4:jazykVysledku
n20:cze
n4:klicovaSlova
e-pedagogy; engineering education; educational objective; taxonomy; eLearning
n4:klicoveSlovo
n5:engineering%20education n5:taxonomy n5:eLearning n5:e-pedagogy n5:educational%20objective
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[2755AFBC1BC4]
n4:nazevZdroje
Journal of technology and information education = Časopis pro technickou a informační výchovu
n4:obor
n10:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n11:GAP407%2F10%2F0632
n4:rokUplatneniVysledku
n6:2011
n4:svazekPeriodika
3
n4:tvurceVysledku
Šimonová, Ivana Bílek, Martin
s:issn
1803-537X
s:numberOfPages
7
n19:organizacniJednotka
18470