This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18470%2F11%3A10070007%21RIV12-GA0-18470___/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18470%2F11%3A10070007%21RIV12-GA0-18470___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek se zabývá problematikou implementace informačních a komunikačních technologií do terciárního vzdělávání. Na dílčím výstupu projektu GAČR představuje jednu z možností využití stylů učení v průběhu výuky s podporou ICT konkrétně přizpůsobení obsahu a způsobu vedení online kurzu individuálnímu stylu učení studenta pomocí elektronické aplikace, která na základě detekovaného stylu učení generuje z nabídky různých typů studijních materiálů, samostatných úkolů, evaluačních a komunikačních přístupů a dalších aktivit v rámci procesu učení ty, které nejlépe vyhovují požadavkům a potřebám studenta. Článek se zabývá problematikou implementace informačních a komunikačních technologií do terciárního vzdělávání. Na dílčím výstupu projektu GAČR představuje jednu z možností využití stylů učení v průběhu výuky s podporou ICT konkrétně přizpůsobení obsahu a způsobu vedení online kurzu individuálnímu stylu učení studenta pomocí elektronické aplikace, která na základě detekovaného stylu učení generuje z nabídky různých typů studijních materiálů, samostatných úkolů, evaluačních a komunikačních přístupů a dalších aktivit v rámci procesu učení ty, které nejlépe vyhovují požadavkům a potřebám studenta. The paper deals with the problem of learning styles applied in eLearning. In the first part the problem is briefly described from the theoretical point of view, then the solution used at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, is presented. It originates from the project %22A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles%22. Finally the paper provides the description of the application which enables the flexible adaptation of the instructional process to the learner`s requirements.
dcterms:title
Personalizace v eLearningu: od individualizace k adaptaci Personalizace v eLearningu: od individualizace k adaptaci Personalization in eLearning: from individualization to adaptation
skos:prefLabel
Personalizace v eLearningu: od individualizace k adaptaci Personalization in eLearning: from individualization to adaptation Personalizace v eLearningu: od individualizace k adaptaci
skos:notation
RIV/62690094:18470/11:10070007!RIV12-GA0-18470___
n7:predkladatel
n9:orjk%3A18470
n4:aktivita
n18:P
n4:aktivity
P(GAP407/10/0632)
n4:dodaniDat
n12:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n17:4851072
n4:druhVysledku
n21:D
n4:duvernostUdaju
n11:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
220007
n4:idVysledku
RIV/62690094:18470/11:10070007
n4:jazykVysledku
n8:cze
n4:klicovaSlova
ICT, eLearning, tertiary education, learning style, LCI
n4:klicoveSlovo
n15:LCI n15:learning%20style n15:eLearning n15:ICT n15:tertiary%20education
n4:kontrolniKodProRIV
[5BA40A946C96]
n4:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n4:mistoVydani
Hradec Králové
n4:nazevZdroje
Vědecký výzkum a výuka jazyků IV : sborník příspěvků ze 4. mezinárodní konference
n4:obor
n6:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:projekt
n14:GAP407%2F10%2F0632
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2011
n4:tvurceVysledku
Bílek, Martin Šimonová, Ivana Poulová, Petra
n4:typAkce
n13:WRD
n4:zahajeniAkce
2011-10-05+02:00
s:numberOfPages
5
n10:hasPublisher
Gaudeamus
n20:isbn
978-80-7435-136-5
n19:organizacniJednotka
18470