This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00002970%21RIV11-MSM-18470___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00002970%21RIV11-MSM-18470___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
This paper deals about reflection of changes in undestanding of teacher vocation and in teacher education. Goal of this paper is monitoring of possibilities ICT and system approaches in education, especially focused on education future teachers in elementary and secondary schools. Nowadays education should develop skills for 21th century, i.e. orientation in ICT, problems solving, critical thinking and team working. It entails complex approach to education. Students are involved in projects and use their skills in inter-subjects relations - in mathematics, languages, geography, natural science and technologies. With ICT students use several technologies more effective, e.g. tool for planning, development or presentation of projects. Education should be joined with real world problems and practical exploitation of acquired knowledge and skills. Cílem příspěvku je zamyšlení nad možnostmi efektivního využití ICT a systémových přístupů ve výuce, zejména se zaměřením na přípravu budoucích učitelů ZŠ / SŠ. V příspěvku se snažím ukázat, že řada %22nových%22 metod a přístupů používaných ve výuce, (jako např. konstruktivní a kolaborativní učení, týmová práce, benchmarking, brainstorming), je využívána v běžné podnikatelské praxi. Ve vyučovacím procesu je inovativní právě jejich aplikace v této oblasti.Dnešní vzdělávání musí podporovat rozvíjení schopností pro 21. století, jako např. dobrou orientaci ve využívání informačních a komunikačních technologií, schopnost řešení problémů, kritické myšlení a spolupráci v týmech. To znamená komplexní přístup ke vzdělávání a nové nároky na profesi učitelství. ICT umožňují studentům používat různé technologie efektivněji, jako nástroje pro plánování, vývoj nebo prezentaci projektů. Vzdělávání musí být spjato s problémy skutečného světa a s praktickým využitím nabytých znalostí a dovedností. Cílem příspěvku je zamyšlení nad možnostmi efektivního využití ICT a systémových přístupů ve výuce, zejména se zaměřením na přípravu budoucích učitelů ZŠ / SŠ. V příspěvku se snažím ukázat, že řada %22nových%22 metod a přístupů používaných ve výuce, (jako např. konstruktivní a kolaborativní učení, týmová práce, benchmarking, brainstorming), je využívána v běžné podnikatelské praxi. Ve vyučovacím procesu je inovativní právě jejich aplikace v této oblasti.Dnešní vzdělávání musí podporovat rozvíjení schopností pro 21. století, jako např. dobrou orientaci ve využívání informačních a komunikačních technologií, schopnost řešení problémů, kritické myšlení a spolupráci v týmech. To znamená komplexní přístup ke vzdělávání a nové nároky na profesi učitelství. ICT umožňují studentům používat různé technologie efektivněji, jako nástroje pro plánování, vývoj nebo prezentaci projektů. Vzdělávání musí být spjato s problémy skutečného světa a s praktickým využitím nabytých znalostí a dovedností.
dcterms:title
Výuka v 21. století, podporovaná ICT Výuka v 21. století, podporovaná ICT EDUCATION IN 21TH CENTURY SUPPORTED BY ICT
skos:prefLabel
EDUCATION IN 21TH CENTURY SUPPORTED BY ICT Výuka v 21. století, podporovaná ICT Výuka v 21. století, podporovaná ICT
skos:notation
RIV/62690094:18470/10:00002970!RIV11-MSM-18470___
n4:aktivita
n13:S
n4:aktivity
S
n4:cisloPeriodika
2
n4:dodaniDat
n14:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n7:6926266
n4:druhVysledku
n12:J
n4:duvernostUdaju
n17:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
297496
n4:idVysledku
RIV/62690094:18470/10:00002970
n4:jazykVysledku
n10:cze
n4:klicovaSlova
ICT in education; team working; collaborative learning
n4:klicoveSlovo
n8:team%20working n8:ICT%20in%20education n8:collaborative%20learning
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[5A13DD24D118]
n4:nazevZdroje
Media4u magazine
n4:obor
n5:IN
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n14:2010
n4:svazekPeriodika
2/2010
n4:tvurceVysledku
Rabe, Vlasta
s:issn
1214-9187
s:numberOfPages
4
n15:organizacniJednotka
18470