This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00002969%21RIV11-GA0-18470___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00002969%21RIV11-GA0-18470___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Jednou z nejvýznamnějších možností, jak žáky přimět k aktivní účasti na hodině, je získání jejich spoluúčasti na rozhovoru, který vedeme nad poznávanou problematikou. Vedení takového rozhovoru, označovaného v pedagogicky orientované literatuře jako %22heuristický%22, je závislé na technice kladení vhodných otázek. Tato významná součást komunikativní složky vyučovací hodiny, rozhoduje o úrovni závěrů vyvozovaných poznávajícími subjekty, stojí za naplňováním vymezených funkcí výuky chemii i realizací stanovených cílů. Je všeobecně známo, že otázky zastoupené paradigmatem %22jak%22 případně %22co%22 vedou k pouhému popisu zkoumaných jevů, otázky typu %22proč%22 zpravidla napomáhají odhalování jejich podstaty případně principů analyzovaných procesů. Jednou z nejvýznamnějších možností, jak žáky přimět k aktivní účasti na hodině, je získání jejich spoluúčasti na rozhovoru, který vedeme nad poznávanou problematikou. Vedení takového rozhovoru, označovaného v pedagogicky orientované literatuře jako %22heuristický%22, je závislé na technice kladení vhodných otázek. Tato významná součást komunikativní složky vyučovací hodiny, rozhoduje o úrovni závěrů vyvozovaných poznávajícími subjekty, stojí za naplňováním vymezených funkcí výuky chemii i realizací stanovených cílů. Je všeobecně známo, že otázky zastoupené paradigmatem %22jak%22 případně %22co%22 vedou k pouhému popisu zkoumaných jevů, otázky typu %22proč%22 zpravidla napomáhají odhalování jejich podstaty případně principů analyzovaných procesů. One of the most important ways to encourage pupils to participate actively in the class, asking the appropriate questions. In fulfilling the specified functions of teaching chemistry and the realization of the objectives are evident in teachers' skills - that is who bears responsibility for the conduct of a teaching unit. The quality of teaching units bear a significant proportion of constituent communication, which means suitably selected issues teacher decides on the level of conclusions to be drawn knowing subject. It is well known that the issues represented by the paradigm of %22how%22 or %22what%22 usually leads to a mere description of phenomena to be investigated, while the question %22why%22 helps identify the nature or principles of the analyzed processes.
dcterms:title
Monitoring otázek učitele při vyučování chemii Monitoring otázek učitele při vyučování chemii Monitoring issues in teaching chemistry teacher
skos:prefLabel
Monitoring otázek učitele při vyučování chemii Monitoring issues in teaching chemistry teacher Monitoring otázek učitele při vyučování chemii
skos:notation
RIV/62690094:18470/10:00002969!RIV11-GA0-18470___
n3:aktivita
n12:S n12:P
n3:aktivity
P(GA406/09/0359), S
n3:cisloPeriodika
X3
n3:dodaniDat
n4:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n7:4851072 n7:4491513
n3:druhVysledku
n10:J
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
272504
n3:idVysledku
RIV/62690094:18470/10:00002969
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
teacher's questions; acquisition; data processing and evaluation
n3:klicoveSlovo
n9:data%20processing%20and%20evaluation n9:acquisition n9:teacher%27s%20questions
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[FE57BFB765BD]
n3:nazevZdroje
Media4u magazine
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n17:GA406%2F09%2F0359
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2010
n3:svazekPeriodika
7
n3:tvurceVysledku
Hlaváčková, Jana Bílek, Martin Rychtera, Jiří
s:issn
1214-9187
s:numberOfPages
5
n15:organizacniJednotka
18470