This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001528%21RIV14-MSM-18450___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001528%21RIV14-MSM-18450___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Th e book focuses on three main topics in interaction of teachers and parents: (1) cooperation with parents, (2) class meeting, and (3) conversation between teacher and parent. Th e fi rst part (1) characterizes Czech parents and mentions some of the concepts of cooperation between school and parents. It gives some examples from abroad and describes some diff erent types of cooperation. Th e second part (2) describes the state of class meetings in the Czech Republic. Author presents his own research and the project that was supposed to innovate the class meeting at a school. Th e text describes various ways to improve class meetings, thoroughly presents the concept of „New class meeting“. Th e third part (3) describes the common mistakes in communication between teacher and parent. It also presents a specifi c example of communication failure and its consequen\ces. Th e next part is devoted to the rules of properly conducted interview. Th e fi nal part of this book presents related topics: homework and research on parents, which are made by schools. Publikace se věnuje třem hlavním tématům v oblasti interakce učitele a rodiče: (1) spolupráci školy s rodiči, (2) třídní schůzce a (3) rozhovoru mezi učitelem a rodičem. V části (1) charakterizuje české rodiče a zmiňuje některé koncepty spolupráce mezi školou a rodiči. Uvádí příklady praxe ze zahraničí a popisuje různé druhy spolupráce. V části (2) popisuje stav třídní schůzky v České republice. Prezentuje vlastní výzkum a projekt, který měl za úkol třídní schůzku v dané škole inovovat. Text popisuje i různé způsoby zkvalitnění třídní schůzky, včetně konceptu „Nová třídní schůzka“, který důkladně přibližuje. V části (3) jsou popsány obvyklé chyby v komunikaci mezi učitelem a rodičem. Je uveden i konkrétní příklad selhání komunikace a jeho důsledky. Další část je věnována zásadám správně vedeného rozhovoru. Závěr publikace patří souvisejícím tématům: domácím úkolům a výzkumům rodičů, které provádí škola. Publikace se věnuje třem hlavním tématům v oblasti interakce učitele a rodiče: (1) spolupráci školy s rodiči, (2) třídní schůzce a (3) rozhovoru mezi učitelem a rodičem. V části (1) charakterizuje české rodiče a zmiňuje některé koncepty spolupráce mezi školou a rodiči. Uvádí příklady praxe ze zahraničí a popisuje různé druhy spolupráce. V části (2) popisuje stav třídní schůzky v České republice. Prezentuje vlastní výzkum a projekt, který měl za úkol třídní schůzku v dané škole inovovat. Text popisuje i různé způsoby zkvalitnění třídní schůzky, včetně konceptu „Nová třídní schůzka“, který důkladně přibližuje. V části (3) jsou popsány obvyklé chyby v komunikaci mezi učitelem a rodičem. Je uveden i konkrétní příklad selhání komunikace a jeho důsledky. Další část je věnována zásadám správně vedeného rozhovoru. Závěr publikace patří souvisejícím tématům: domácím úkolům a výzkumům rodičů, které provádí škola.
dcterms:title
Učitel a rodič. Spolupráce, třídní schůzka, komunikace Učitel a rodič. Spolupráce, třídní schůzka, komunikace The teacher and the parent. Cooperation, class meeting, communication.
skos:prefLabel
The teacher and the parent. Cooperation, class meeting, communication. Učitel a rodič. Spolupráce, třídní schůzka, komunikace Učitel a rodič. Spolupráce, třídní schůzka, komunikace
skos:notation
RIV/62690094:18450/13:50001528!RIV14-MSM-18450___
n9:predkladatel
n16:orjk%3A18450
n3:aktivita
n17:N
n3:aktivity
N
n3:dodaniDat
n8:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n15:2964600
n3:druhVysledku
n14:B
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
112354
n3:idVysledku
RIV/62690094:18450/13:50001528
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
communication.; class meeting; cooperation; parent; Teacher
n3:klicoveSlovo
n10:class%20meeting n10:communication. n10:Teacher n10:cooperation n10:parent
n3:kontrolniKodProRIV
[7145E79AAAEC]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Pedagogika
n3:nazevZdroje
Učitel a rodič. Spolupráce, třídní schůzka, komunikace
n3:obor
n6:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
184
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2013
n3:tvurceVysledku
Čapek, Robert
s:numberOfPages
184
n13:hasPublisher
Grada
n18:isbn
978-80-247-4640-1
n20:organizacniJednotka
18450