This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001300%21RIV14-GA0-18450___/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001300%21RIV14-GA0-18450___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V příspěvku jsou prezentovány další výsledky výzkumu pojetí e-learningu u studentů informatických oborů na FIM UHK, a to se zaměřením na doplnění Khanova schématu osmidimenzionálního e-learningu z pohledu pojmů přidaných výzkumníkem a samotným respondentem a detekování souvislostí pojetí e-learningu ve vztahu ke konkrétním předmětům. The paper presents additional research results in understanding the term of e-learning at the Faculty of Informatics and management, university of Hradec Kralove, from the point of advanced terminology provided by the researcher, renspondent and detecting interrelations between e-learning and other subjects taught at FIM. V příspěvku jsou prezentovány další výsledky výzkumu pojetí e-learningu u studentů informatických oborů na FIM UHK, a to se zaměřením na doplnění Khanova schématu osmidimenzionálního e-learningu z pohledu pojmů přidaných výzkumníkem a samotným respondentem a detekování souvislostí pojetí e-learningu ve vztahu ke konkrétním předmětům.
dcterms:title
Mindmapping as a means of feedback. Part 2. Pojmové mapování jako zpětnovazební prostředek. Část 2. Pojmové mapování jako zpětnovazební prostředek. Část 2.
skos:prefLabel
Pojmové mapování jako zpětnovazební prostředek. Část 2. Pojmové mapování jako zpětnovazební prostředek. Část 2. Mindmapping as a means of feedback. Part 2.
skos:notation
RIV/62690094:18450/12:50001300!RIV14-GA0-18450___
n15:predkladatel
n16:orjk%3A18450
n3:aktivita
n11:P
n3:aktivity
P(GAP407/10/0632)
n3:cisloPeriodika
4
n3:dodaniDat
n5:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n14:5037530
n3:druhVysledku
n12:J
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
159350
n3:idVysledku
RIV/62690094:18450/12:50001300
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
feedback; research method; research; e-learning; mind map
n3:klicoveSlovo
n8:feedback n8:e-learning n8:research%20method n8:mind%20map n8:research
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[73860D66A0AE]
n3:nazevZdroje
Media4u magazine
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n6:GAP407%2F10%2F0632
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2012
n3:svazekPeriodika
neuveden
n3:tvurceVysledku
Šimonová, Ivana
s:issn
1214-9187
s:numberOfPages
4
n19:organizacniJednotka
18450