This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001297%21RIV14-GA0-18450___/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001297%21RIV14-GA0-18450___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Článek je věnován tématu proces učení se s podporou ICT na základě detekovaného stylu učení. Popisuje průběh výzkumu, jehož cílem je prokázat, že individualizace studia prováděná na uvedeném principu vede k lepším výsledkům učení. Na základě pojetí stylů učení dle C. A. Johnstonové byl proveden pedagogický experiment založený na výuce ve třech modifikacích online kurzu v LMS Blackboard. Výzkumnou skupinu tvořili studenti čtyř fakult Univerzity Hradec Králové. Výstupem projektu bude flexibilní model výuky reflektující individuální charakteristiky studentů v oblasti preferovaného stylu učení. The paper focuses on the process of ICT-supported process of instruction reflecting the induvidual learning styles. It describes the course of research the objective of which is to verify/falsify the hypothesis the above defined individualization results in better learning results. Applying the Johnston´s concept the pedagogical experiment was held in three versions of an online course in LMS. The research sample covered four faculties of UHK. The project provided the flexible model of The ICT-supported process of instruction which reflectedindividual learning preferences. Článek je věnován tématu proces učení se s podporou ICT na základě detekovaného stylu učení. Popisuje průběh výzkumu, jehož cílem je prokázat, že individualizace studia prováděná na uvedeném principu vede k lepším výsledkům učení. Na základě pojetí stylů učení dle C. A. Johnstonové byl proveden pedagogický experiment založený na výuce ve třech modifikacích online kurzu v LMS Blackboard. Výzkumnou skupinu tvořili studenti čtyř fakult Univerzity Hradec Králové. Výstupem projektu bude flexibilní model výuky reflektující individuální charakteristiky studentů v oblasti preferovaného stylu učení.
dcterms:title
E-learning a možnosti jeho individualizace E-learnig and approaches to its individualization E-learning a možnosti jeho individualizace
skos:prefLabel
E-learning a možnosti jeho individualizace E-learnig and approaches to its individualization E-learning a možnosti jeho individualizace
skos:notation
RIV/62690094:18450/12:50001297!RIV14-GA0-18450___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A18450
n3:aktivita
n19:P
n3:aktivity
P(GAP407/10/0632)
n3:dodaniDat
n10:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n16:5037530 n16:5108314
n3:druhVysledku
n21:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
133788
n3:idVysledku
RIV/62690094:18450/12:50001297
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
individualization; e-learning; ICT; learning style
n3:klicoveSlovo
n6:e-learning n6:individualization n6:ICT n6:learning%20style
n3:kontrolniKodProRIV
[97A0067EA118]
n3:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
eLearning 2012 : sborník příspěvků z konference a soutěže
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n15:GAP407%2F10%2F0632
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2012
n3:tvurceVysledku
Poulová, Petra Šimonová, Ivana
n3:typAkce
n22:CST
n3:zahajeniAkce
2012-11-06+01:00
s:numberOfPages
6
n17:hasPublisher
Gaudeamus
n20:isbn
978-80-7435-228-7
n12:organizacniJednotka
18450