This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001264%21RIV14-GA0-18450___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001264%21RIV14-GA0-18450___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
Lidské zdroje jsou v dnešní době tím nejcennějším zdrojem, v podstatě se dá konstatovat, že lidské zdroje jsou strategickým zdrojem pro všechny organizace, se kterým stojí a padá prosperita a konkurenceschopnost dané firmy. Proto je třeba zaměstnance systematicky vzdělávat a vhodně je k tomu motivovat. Soudobá společnost prostě vyžaduje celoživotní proces vzdělávání, rozvoje a formulaci pracovních schopností. Nejlepších výsledků se dosáhne kombinací různých, ale vhodných, způsobů vzdělávání. Svět se neustále vyvíjí a mění, na trh přicházejí nové a nové technologie, a to i v oblasti vzdělávání. Jednou z možností je i zavedení e-learningu do firemního vzdělávání. Článek se věnuje efektivitě e-learningu, kdy prezentuje výsledky provedeného experimentu, kde se porovnávala efektivita e-learningu s tradiční výukou v oblasti získávání základních manažerských dovedností. Provedený pedagogický experiment ukázal, že efektivita e-learningu a tradiční výuky je srovnatelná. Druhá stěžejní část se soustředí na ekonomické aspekty zavedení e-learningu do firemního systému vzdělávání, kde jsou prezentovány ekonomické otázky zavedení e-learningu. Na závěr jsou nastíněny proměnné jako vhodnost problematiky pro e-learning, počet studujících, náklady na zavedení apod., které mají vliv na rozhodnutí o zavedení e-learningu do podnikového vzdělávacího systému. Nowadays human resources are the most valuable resource, basically, it can be stated that human resources are a strategic resource for any organization with which the prosperity and competitiveness of a company stands or falls. Therefore it is necessary to systematically train the employees and motivate them appropriately. Contemporary society simply requires a lifelong process of learning, development and formulation of working skills. The best results can be obtained by a combination of different but appropriate ways of learning. The world is constantly evolving and changing, as more and more new technologies come to the market, even in the area of learning. One possibility is the introduction of e-learning in corporate training. The article deals with the effectiveness of e-learning, presents the results of the experiment carried out, in which the effectiveness of e-learning was compared with traditional learning in the field of acquisition of basic management skills. The conducted pedagogical experiment showed that the effectiveness of e-learning and traditional learning is comparable. The second main section focuses on the economic aspects of introducing e-learning into a corporation training system, where economic issues of the introduction of e –learning are presented. In the conclusion the variables as suitability of the issue for e-learning are outlined, the number of students, the cost for implementation etc., that affect the decision on the introduction of e-learning in the enterprise training system. Lidské zdroje jsou v dnešní době tím nejcennějším zdrojem, v podstatě se dá konstatovat, že lidské zdroje jsou strategickým zdrojem pro všechny organizace, se kterým stojí a padá prosperita a konkurenceschopnost dané firmy. Proto je třeba zaměstnance systematicky vzdělávat a vhodně je k tomu motivovat. Soudobá společnost prostě vyžaduje celoživotní proces vzdělávání, rozvoje a formulaci pracovních schopností. Nejlepších výsledků se dosáhne kombinací různých, ale vhodných, způsobů vzdělávání. Svět se neustále vyvíjí a mění, na trh přicházejí nové a nové technologie, a to i v oblasti vzdělávání. Jednou z možností je i zavedení e-learningu do firemního vzdělávání. Článek se věnuje efektivitě e-learningu, kdy prezentuje výsledky provedeného experimentu, kde se porovnávala efektivita e-learningu s tradiční výukou v oblasti získávání základních manažerských dovedností. Provedený pedagogický experiment ukázal, že efektivita e-learningu a tradiční výuky je srovnatelná. Druhá stěžejní část se soustředí na ekonomické aspekty zavedení e-learningu do firemního systému vzdělávání, kde jsou prezentovány ekonomické otázky zavedení e-learningu. Na závěr jsou nastíněny proměnné jako vhodnost problematiky pro e-learning, počet studujících, náklady na zavedení apod., které mají vliv na rozhodnutí o zavedení e-learningu do podnikového vzdělávacího systému.
dcterms:title
Vybrané aspekty zavádění e-learningu do firemního vzdělávání SELECTED ASPECTS OF IMPLEMENTING E-LEARNING INTO CORPORATE TRAINING Vybrané aspekty zavádění e-learningu do firemního vzdělávání
skos:prefLabel
SELECTED ASPECTS OF IMPLEMENTING E-LEARNING INTO CORPORATE TRAINING Vybrané aspekty zavádění e-learningu do firemního vzdělávání Vybrané aspekty zavádění e-learningu do firemního vzdělávání
skos:notation
RIV/62690094:18450/12:50001264!RIV14-GA0-18450___
n10:predkladatel
n11:orjk%3A18450
n3:aktivita
n12:P
n3:aktivity
P(GA406/09/0669)
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n4:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n19:7043767
n3:druhVysledku
n13:J
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
178730
n3:idVysledku
RIV/62690094:18450/12:50001264
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
effectiveness; corporate training; human resources; training; e-learning
n3:klicoveSlovo
n8:training n8:corporate%20training n8:effectiveness n8:human%20resources n8:e-learning
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[F761F81658BA]
n3:nazevZdroje
Aula
n3:obor
n16:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n6:GA406%2F09%2F0669
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2012
n3:svazekPeriodika
20/2012
n3:tvurceVysledku
Sokolová, Marcela
s:issn
1210-6658
s:numberOfPages
22
n14:organizacniJednotka
18450