This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000345%21RIV13-MMR-18450___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000345%21RIV13-MMR-18450___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This paper deals with the possibility of using e-learning in education of employees of municipalities. Traditional educational methods have not only advantages, but also disadvantages, e.g. they are time-demanding, strictly scheduled, employees are absent from offices, travel expenses are involved, etc. One of the ways how to solve this problem is the use of e-learning. This paper presents the results of educational experiment that was implemented at the Faculty of Informatics and Management, the University of Hradec Králové. The aim of the experiment mentioned above is to compare the efficiency of teaching methods with the support of e- learning with traditional teaching methods in the subject of Principles of Management. The following methods were used in the research: a pedagogical experiment, educational tests (pre-test and post-test) and statistical methods for the results processing. Based on the experiment, we can claim that teaching methods involving e-learning are as effective as the traditional ones. This finding is important when deciding on the introduction of this tool in the education of management of municipalities. Příspěvek se věnuje možnosti využití e-learningu ve vzdělávání pracovníků obcí. Tradiční způsoby vzdělávání mají své výhody, ale na druhou stranu i nevýhody, jako je časová náročnost, pevný rozvrh, absence na úřadě, cestovní náklady apod. Jednou z možností, jak tento problém řešit, je využití e-learningu. Příspěvek představuje výsledky provedeného pedagogického experimentu, který byl realizován na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové. Cílem zmiňovaného experimentu je porovnat efektivitu výuky s podporou e-learningu s efektivitou tradičního vyučování v předmětu Základy managementu. Při výzkumu byly využity následující metody: pedagogický experiment, didaktické testy (pretest a posttest) a statistické metody zpracování výsledků. Na základě provedeného experimentu můžeme konstatovat, že vzdělávání pomocí e-learningu je stejně efektivní jako tradiční výuka. Toto zjištění je důležité při rozhodování o zavedení tohoto nástroje do vzdělávání managementu obcí. Příspěvek se věnuje možnosti využití e-learningu ve vzdělávání pracovníků obcí. Tradiční způsoby vzdělávání mají své výhody, ale na druhou stranu i nevýhody, jako je časová náročnost, pevný rozvrh, absence na úřadě, cestovní náklady apod. Jednou z možností, jak tento problém řešit, je využití e-learningu. Příspěvek představuje výsledky provedeného pedagogického experimentu, který byl realizován na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové. Cílem zmiňovaného experimentu je porovnat efektivitu výuky s podporou e-learningu s efektivitou tradičního vyučování v předmětu Základy managementu. Při výzkumu byly využity následující metody: pedagogický experiment, didaktické testy (pretest a posttest) a statistické metody zpracování výsledků. Na základě provedeného experimentu můžeme konstatovat, že vzdělávání pomocí e-learningu je stejně efektivní jako tradiční výuka. Toto zjištění je důležité při rozhodování o zavedení tohoto nástroje do vzdělávání managementu obcí.
dcterms:title
Hodnocení efektivity vzdělávání managementu obcí pomocí e-learningu v porovnání s tradiční výukou EVALUATION OF EFFECTIVENESS OF EDUCATION OF MANAGERS OFMUNICIPALITIES THROUGH E-LEARNING COMPARED TO TRADITIONAL TEACHING Hodnocení efektivity vzdělávání managementu obcí pomocí e-learningu v porovnání s tradiční výukou
skos:prefLabel
EVALUATION OF EFFECTIVENESS OF EDUCATION OF MANAGERS OFMUNICIPALITIES THROUGH E-LEARNING COMPARED TO TRADITIONAL TEACHING Hodnocení efektivity vzdělávání managementu obcí pomocí e-learningu v porovnání s tradiční výukou Hodnocení efektivity vzdělávání managementu obcí pomocí e-learningu v porovnání s tradiční výukou
skos:notation
RIV/62690094:18450/12:50000345!RIV13-MMR-18450___
n8:predkladatel
n17:orjk%3A18450
n3:aktivita
n9:P
n3:aktivity
P(WD-48-07-1)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n6:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n14:6394175 n14:7043767
n3:druhVysledku
n4:J
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
139318
n3:idVysledku
RIV/62690094:18450/12:50000345
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
municipalities management; e-learning; education
n3:klicoveSlovo
n11:municipalities%20management n11:e-learning n11:education
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[F5E6A32CF6E9]
n3:nazevZdroje
Auspicia : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd
n3:obor
n13:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n7:WD-48-07-1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2012
n3:svazekPeriodika
8
n3:tvurceVysledku
Mohelská, Hana Sokolová, Marcela
s:issn
1214-4967
s:numberOfPages
4
n18:organizacniJednotka
18450