This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A43866671%21RIV12-GA0-18450___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A43866671%21RIV12-GA0-18450___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
The monograph deals with the process of ICT implementation in the tertiary education. The teoretical backgroung is applied in the pedagogical experiment which was held at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, in three profile subjects (Database Systems, Management, IT English). The main objective was to prove that the knowledge formed in the ICT-supported distance form of instruction is comparable to that developed in the traditional present form, and to evaluate the ICT contribution to the process of forming university students´key competencies. Monografie se zabývá procesem implementace informačních a komunikačních technologií do vzdělávacího procesu v terciárním vzdělávání. Z teoretického základu vychází pedagogický experiment, jehož cílem je prokázat ve třech profilových předmětech, které tvoří základ několika studijních programů na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové (Databázové systémy, Základy managementu, Odborná angličtina), že vědomosti studentů získané v distanční formě výuky realizované s podporou moderních technologií jsou srovnatelné s výsledky v tradiční výuce, a vyhodnotit přínos ICT v procesu formování klíčových kompetencí studentů. Monografie se zabývá procesem implementace informačních a komunikačních technologií do vzdělávacího procesu v terciárním vzdělávání. Z teoretického základu vychází pedagogický experiment, jehož cílem je prokázat ve třech profilových předmětech, které tvoří základ několika studijních programů na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové (Databázové systémy, Základy managementu, Odborná angličtina), že vědomosti studentů získané v distanční formě výuky realizované s podporou moderních technologií jsou srovnatelné s výsledky v tradiční výuce, a vyhodnotit přínos ICT v procesu formování klíčových kompetencí studentů.
dcterms:title
Klíčové kompetence a jejich reflexe v terciárním e-vzdělávání : e-learning v odborné angličtině v komparaci s dalšími oblastmi manažerského vzdělávání Key competencies reflected in the tertiary e-education: e-learning in professional English in comparison to other managerial fields Klíčové kompetence a jejich reflexe v terciárním e-vzdělávání : e-learning v odborné angličtině v komparaci s dalšími oblastmi manažerského vzdělávání
skos:prefLabel
Key competencies reflected in the tertiary e-education: e-learning in professional English in comparison to other managerial fields Klíčové kompetence a jejich reflexe v terciárním e-vzdělávání : e-learning v odborné angličtině v komparaci s dalšími oblastmi manažerského vzdělávání Klíčové kompetence a jejich reflexe v terciárním e-vzdělávání : e-learning v odborné angličtině v komparaci s dalšími oblastmi manažerského vzdělávání
skos:notation
RIV/62690094:18450/11:43866671!RIV12-GA0-18450___
n10:predkladatel
n12:orjk%3A18450
n3:aktivita
n11:P
n3:aktivity
P(GA406/09/0669)
n3:dodaniDat
n8:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n13:5108314 n13:7043767 n13:5037530
n3:druhVysledku
n6:B
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
207471
n3:idVysledku
RIV/62690094:18450/11:43866671
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
tertiary education; key competencies; ICT; e-learning
n3:klicoveSlovo
n5:ICT n5:tertiary%20education n5:e-learning n5:key%20competencies
n3:kontrolniKodProRIV
[3BF1F49934A0]
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Klíčové kompetence a jejich reflexe v terciárním e-vzdělávání : e-learning v odborné angličtině v komparaci s dalšími oblastmi manažerského vzdělávání
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetStranKnihy
143
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n16:GA406%2F09%2F0669
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2011
n3:tvurceVysledku
Poulová, Petra Sokolová, Marcela Šimonová, Ivana
s:numberOfPages
143
n20:hasPublisher
M & V
n18:isbn
978-80-86771-46-5
n9:organizacniJednotka
18450