This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00003135%21RIV11-GA0-18450___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00003135%21RIV11-GA0-18450___
rdf:type
n17:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Vzdělávání pomocí technologií zažívá v České republice v posledním desetiletí značné změny a rozvoj. V článku autorka vychází ze zkušeností získaných při výuce ekonomických předmětů, ale i z poznatků získaných při studiu kurzů, které jsou věnovány e-learningu, distanční výuce, konstruktivismu apod. V první části se autorka věnuje základnímu popisu nástrojů WebCT. Vzhledem k důležitosti motivace při studiu se dále zabývá možnostmi motivace studentů u jednotlivých nástrojů. Druhá část obsahuje základní charakteristiky předmětů a vybrané odpovědi z evaluačního dotazníku studentů na konci předmětu a reflektování připomínek a přání studentů. V článku se autorka věnuje vybraným prvkům konstruktivismu ve výuce a otázce her, které mohou být vhodnou zpětnou vazbou nejen pro vyučující, ale především pro studenty. Vzdělávání pomocí technologií zažívá v České republice v posledním desetiletí značné změny a rozvoj. V článku autorka vychází ze zkušeností získaných při výuce ekonomických předmětů, ale i z poznatků získaných při studiu kurzů, které jsou věnovány e-learningu, distanční výuce, konstruktivismu apod. V první části se autorka věnuje základnímu popisu nástrojů WebCT. Vzhledem k důležitosti motivace při studiu se dále zabývá možnostmi motivace studentů u jednotlivých nástrojů. Druhá část obsahuje základní charakteristiky předmětů a vybrané odpovědi z evaluačního dotazníku studentů na konci předmětu a reflektování připomínek a přání studentů. V článku se autorka věnuje vybraným prvkům konstruktivismu ve výuce a otázce her, které mohou být vhodnou zpětnou vazbou nejen pro vyučující, ale především pro studenty. Education through the technologies is experiencing in the Czech Republic in the last decade considerable changes and development. In the article is the author coming out with the gained experience from the courses that are investigated into the e-elearning, lifelong learning, constructivism etc. There is the description of the WebCT and tools that are used in and the possibilities of the motivation of students in the selected tools in the first part. The second part contains the basic characteristics of the subjects and the selected replies from the students´ evaluation at the end of the study. In the article there is aim on the selected elements of the constructivism in the education and the question of the games that may be the acceptable feedback not only for the lecturer but mostly for the students.
dcterms:title
Výuka předmětů zaměřených na účetnictví Teaching of subjects specialized on the accounting Výuka předmětů zaměřených na účetnictví
skos:prefLabel
Výuka předmětů zaměřených na účetnictví Výuka předmětů zaměřených na účetnictví Teaching of subjects specialized on the accounting
skos:notation
RIV/62690094:18450/10:00003135!RIV11-GA0-18450___
n4:aktivita
n7:P
n4:aktivity
P(GA402/09/0662)
n4:dodaniDat
n10:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n16:9568395
n4:druhVysledku
n11:D
n4:duvernostUdaju
n18:S
n4:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
297490
n4:idVysledku
RIV/62690094:18450/10:00003135
n4:jazykVysledku
n13:cze
n4:klicovaSlova
education; motivation; WebCT; games
n4:klicoveSlovo
n5:motivation n5:education n5:games n5:WebCT
n4:kontrolniKodProRIV
[3F71ABBA926D]
n4:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n4:mistoVydani
Hradec Králové
n4:nazevZdroje
eLearning 2010 : sborník příspěvků z konference a soutěže
n4:obor
n8:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n21:GA402%2F09%2F0662
n4:rokUplatneniVysledku
n10:2010
n4:tvurceVysledku
Svobodová, Libuše
n4:typAkce
n9:EUR
n4:zahajeniAkce
2010-01-01+01:00
s:numberOfPages
7
n12:hasPublisher
Gaudeamus
n14:isbn
978-80-7435-067-2
n20:organizacniJednotka
18450